صحبت‌های حداد پس از انصراف

۲۰خردادماه،

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در جلسه مشترکی با اعضای ستاد انتخاباتی و حامیانش از زحمات آنها در طول این دوره از انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل عصر امروز پس از انصراف از ادامه رقابت های انتخاباتی با جمعی از اعضای ستاد و حامیانش دیدار کرد.

حداد عادل در این جلسه که با حضور حدود ۱۰۰ نفر از اعضای ستاد و حامیانش برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد انتخابات خود دلایل انصراف خود را نیز بیان کرد.

وی اظهار داشت:  تشکیل «ائتلاف سه‌­گانه» به این خاطر بود که رقابت نامزدهای اصول­گرا با یکدیگر سبب شکست اصول­گرایان نشوند. ما با هم برای تلاش در راه پیروزی اصول­گرایان عهد و پیمان بسته­ بودیم و من دقیقاً بر آن عهد و پیمان استوار مانده‌­ام.

حداد عادل در این جلسه گفت: با انصراف خود خواستم به سهم خود به پیروزی اصول­گرایی در این انتخابات کمک کرده­ باشم و امیدوارم سایر نامزدهای اصول­گرا نیز در این لحظه­‌ی خطیر و حساس به وظیفه­‌ی خود عمل کنند.

وی افزود: برادرانه و مشفقانه پیشنهاد می‌­کنم مردم عزیز با تصمیم درست خویش کاری کنند که یا اصول­گرایان در مرحله­ اول انتخابات پیروز شوند و یا چنان شود که در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله­­‌ی دوم، رقابت میان دو اصول­گرا باشد.

غلامعلی حداد عادل یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که عصر امروز با صدور بیانیه ای رسما از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.