صحنه گردان اصلی کشتارمسلمانان میانمار رژیم صهیونیستی است

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی‌ کشور در مجلس گفت: در هر نقطه از دنیا که نسل کشی مسلمانان رخ می دهدصحنه گردان اصلی آن آمریکا و صهیونیست ها هستند.

رمضانعلی شجاعی‌کیاسری  نماینده مردم ساری درمچلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحرانی و ادامه جنایات وحشیانه  علیه مسلمانان بی‌دفاع میانمار گفت: آمریکا و غربی‌ها ونهادهای بین المللی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند، با سکوت خود، چهره واقعی خود را در برابر جنایات هولناک در میانمار به نمایش گذاشتند.

وی درادامه با بیان اینکه کشورهای اسلامی، وظیفه مضاعفی دشر خصوص این نسل کشی دارند، تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید به دنبال توقف خشونت در میانمار و اعزام کمک‌های انسان‌دوستانه به این کشور باشند.

عضو کمسیون شوراها و امور اخلی کشور در پایان با اشاره به حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فجایع خشونت بار در میانمار، اظهار داشت: موضع جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت‌های موجود برای مقابله با نسل کشی مسلمانان، مشهود بوده و نیازی به اثبات آن نیست.

 شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد:در هر نقطه از دنیا که نسل کشی مسلمانان رخ می‌دهد صحنه گردان اصلی آن آمریکا و صهیونیست ها هستند.

گفتنی است جمع زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از مردم مسلمان میانمار اعلام وخواستار توجه ویژه دستگاه دیپلماسی کشورمان به این مهم شدند.

انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.