صدر نشینی نوجوانان ایران در جام جهانی کوچک روسیه

۱۹م دیماه ،

صدر نشینی نوجوانان ایران در جام جهانی کوچک روسیه

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : ایران و فنلاند روز پنج شنبه ساعت ۱۳:۴۵ به وقت تهران به مصاف هم می روند تا تیم سرگروه و صعود کننده به جمع چهار تیم نهایی مسابقات مشخص شود.

 به گزارش فوتبال آنلاین تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز در دومین بازی اش در مرحله گروهی رقابتهای نوجوانان آسیا از سد ترکیه گذشت تا در صدر گروهش قرار بگیرد.

 ایران که با ترکیب مهدی امینی، سید مجید حسینی، امیر حسین کریمی(کاپیتان)، امیر نصر آزادانی(یوسف سیدی در دقیقه ۳۷)، مصطفی هاشمی(محمدرضا کاوه در دقیقه ۶۰)، محمد بازاج، سعید عزت اللهی(علی نوری دقیقه ۸۷)، ماهان رحمانی(مرتضی کاسب زاده در دقیقه ۶۴)، علی قلی زاده، امیر محمد مظلوم(حسین مهربان دقیقه ۹۲)، حسین شعبانی(آرمین سبحانی ۵۹) به میدان رفته بود در همان دقایق اول می‌توانست به گل برسد اما حسین شعبانی در دقیقه ۵ یک موقعیت تک به تک را از دست داد.

بازی با برتری ایران دنبال شد که در دقیقه۱۵ بازی سعید عزت اللهی روی یک شوت از راه دور و از فاصله ۳۵ متری دروازه ترکیه را باز کرد.

پس از گل فشار ترکیه روی دروازه ایران بیشتر شد که در یک صحنه آنها توپ را به دیرک افقی دروازه زدند و در یک موقعیت تک به تک مهدی امینی دروازه بان تیم ملی عالی عمل کرد و اجازه نداد توپ وارد دروازه شود.

در دقیقه ۳۷ بازی امیر نصر آزادانی از ناحیه زانو مصدوم شد که به همراه حسین ترکمانی فیزیوتراپ تیم به بیمارستان سن پترزبورگ منتقل شد تا مراحل مداوای وی آغاز شود.یوسف سیدی به جای وی به بازی آمد تا جای او را پر کند.

نیمه اول بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم و به محض آغاز روی اشتباه خط دفاعی ایران گل مساوی را دریافت کرد.

ایران پس از خوردن گل، سراسر حمله شد و روی حرکت خوب امیر محمد مظلوم ، مدافعان ترکیه روی او خطا کردند تا در محوطه جریمه پنالتی برای ایران اعلام شود و عزت اللهی گل دوم ایران و گل سوم خودش را به ثمر برساند.

بازیکنان این تیم بسیار خشن بازی می کردند و درگیریهایی هم در بازی پیش آمد و حتی یک بازیکن آنها در دقیقه ۶۲ اخراج شد.

ایران همچنان فشار می آورد و امیرمحمد مظلوم در دقیقه ۷۰ گل سوم ایران را به ثمر رساند تا شادی به اردوی ایران بیاید. مظلوم در این بازی پاس گل اول را داد، پنالتی گل دوم را گرفت و خودش گل سوم را به ثمر رساند.

ایران می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند اما توپ‌ها با بدشانسی به خارج رفت.

از ایران امیر حسین کریمی در دقیقه ۵۳ ، سعید عزت اللهی در دقیقه ۷۳ و محمد بازاج در دقیقه ۹۱ کارت زرد گرفتند.

در بازی قبل فنلاند یک بر صفر قزاقستان را شکست داد تا ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی با توجه به تفاضل گل خوبی که دارد به یک تساوی مقابل فنلاند احتیاج داشته باشد.

ایران و فنلاند روز پنج شنبه ساعت ۱۳:۴۵ به وقت تهران به مصاف هم می روند تا تیم سرگروه و صعود کننده به جمع چهار تیم نهایی مسابقات مشخص شود.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.