صدور بیش از ۲هزار و۲۰۰ مصوبه در ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی

ˈمحسن صالحی نیاˈروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه فعالیت های ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی از ابتدای امسال با تشکیل کارگروه های استانی و با هدف تسریع در رسیدگی به درخواست واحدهای تولیدی و کاهش مراحل غیرضرور سرعت بیشتری گرفته است، افزود: کارگروه های استانی با مسوولیت استانداران و دبیری روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها به بررسی درخواست ها و اتخاذ تصمیم های لازم با اکثریت آرای اعضای کارگروه اقدام می کنند.

وی افزود: مصوبات کارگروه ها شامل ۶۲ درصد بانکی و تقسیط بدهی ها، بخشش جرائم، تنفس زمانی و ارائه تسهیلات بوده و ۱۱ درصد نیز مربوط به امور مالیاتی و تامین اجتماعی است .

صالحی نیا ادامه داد:از مجموع مصوبات ۱۴ درصد نیز به امور سرمایه گذاری و ۱۳ درصد مربوط به شهرک های صنعتی و امور معادن است .

وی با بیان اینکه علاوه بر کارگروه های استانی درسفرهای ویژه با مسوولیت معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسات ویژه ستاد تسهیل در استان های قم، همدان، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان و فارس با حضور استاندار و برخی نمایندگان مجلس تشکیل شده است،افزود: در این جلسات به درخواست واحدها رسیدگی و در این رابطه ۳۲۴ مصوبه صادر شده است.

اقتصام**۳۹۱۷**۱۶۰۱*۱۵۸۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.