صعود پرسپولیس و سپاهان

جام جم آنلاین: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل حریفان خود به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین، پرسپولیس و سپاهان امشب در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به طور همزمان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برابر حریفان خود قرار گرفتند که نمایندگان کشورمان با شکست حریفان خود به مرحله بعد صعود کردند.

از گروه چهار این رقابت‌ها تیم پرسپولیس در دبی میهمان الشباب امارات بود؛ سرخپوشان که در بازی رفت این تیم را با شش گل شکست داده بودند در خانه حریف هم  موفق شدند با نتیجه سه بر یک تیم الشباب را شکست دهند و از این مرحله صعود کنند.

گلهای‌پرسپولیس را در این دیدار ایمون زائد، پولادی و بادامکی به ترتیب در دقایق ۴۳، ۵۳ و ۸۹  به ثمر رساندند.

تک گل تیم الشباب را عیسی محمد دقیقه ۸ بازی به ثمر رساند.

همچنین در این گروه در صورت پیروزی الغرافه مقابل الهلال، پرسپولیس به عنوان صدرنشین در مرحله حذفی میزبان خواهد بود.

در گروه C هم سپاهان دیگر نماینده کشورمان در اصفهان میزبان الاهلی عربستان بود که  البته هر دو تیم پیش از این صعودشان را به مرحله بعد قطعی کرده بودند.

سپاهان این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برد تا به عنوان صدرنشین در مرحله حذفی میزبان باشد.

جواهیر سوکای و محسن بنگر در دقایق ۱۹ و ۸۷ برای سپاهان گلزنی کردند و تک گل تیم الاهلی را احمد الحسنی در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم یک بر یک مساوی شده بود.

 آخرین روز از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به پایان می‌رسد و تیم فوتبال استقلال آخرین نماینده ایران در ازبکستان به مصاف نسف قارشی می‌رود. استقلال با توجه به شرایط جدول و امتیازات سایر حریفان برای صعود از این مرحله فقط به یک تساوی نیاز دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.