صهیونیست ها چهره پنهان ماجرای اهانت به پیامبر اسلام (ص) هستند

محمدرضا اسلاملو مستند ساز پیشکسوت کشورمان در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز در مورد پخش فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص ) افزود: این فیلم که در چند روز اخیر توسط کارگردان امریکایی آن راهی اینترنت شد ۶ ماه قبل آماده شده بود؛ اما اینکه همزمان با سالگرد ۱۱ سپتامبر پخش می شود نشان از سیاست های پنهان صهیونیزم است که می خواهند همواره تنور جنگ بین امریکا و مسلمانان را گرم نگه دارند تا خودشان در امان باشند. 

وی اضافه کرد: هدف از پخش این فیلم این بوده که مردم امریکا را  علیه مسلمانان تحریک کنند و با وجودی که از عکس العمل مسلمانان نسبت به اهانت به ساخت پیامبر با توجه

صهیونیزم با همراهی دنیای غرب، برای نابودی اسلام شمشیرها را از رو بسته است لذا مسلمانان باید هوشیار باشند و نا آگاهانه وارد این بازی نشوند هر چند که عکس العمل های مسلمانان نشان از یک غیرت مقدس است اما باید عقلانی و منطقی برخورد کرد.

به اهانت های قبلی آگاه بودند؛ لذا تعمدا این فیلم را پخش کردند؛ چرا که می دانستند جناح سلفی ها و سقفی ها – مسلمانان افراطی و تندروی ای که به کمک خود امریکا برای ضربه زدن به اسلام ناب واقعی شکل گرفت – عکس العمل تندی از خود نشان خواهند داد همان عکس العملی که دنیای غرب و بویژه صهیونیست ها انتظارش را داشتند .

این مستند ساز کشورمان تصریح کرد: هم اکنون یهودی های مستقر در اتاق فکر این حادثه از رویدادهای پیش آمده بیشترین لذتها را می برند چرا که با این طراحی باعث شدند خودشان را چند صباحی پنهان کنند و فیتیله جنگ مسلمانان با امریکا را بالا بکشند. 

به گفته وی کشته شدن سفیر امریکا در بنغازی به منزله جنگ بین امریکا و مسلمانان خواهد بود امری که صهیونیزم را به اهداف خود نزدیکتر می کند.

اسلاملو خاطر نشان کرد: یکی از اهداف این تحرکات، پنهان کردن چهره واقعی اسلام ناب محمدی (ص) است تا با نشان دادن چهره خشن و افراطی از اسلام بار دیگر همچون حادثه ۱۱ سپتامبر ، مسلمانان را خشن و تروریست نشان دهند و بار دیگر همچون کشور عراق که به بهانه نابود کردن القاعده و طالبان به آن حمله کردند این بار نیز حمله به لیبی را در دستور کار قرار دهند.

اسلاملو کم رنگ کردن پیروزی قدرتمند ایران در برگزاری کنفرانس کشورهای عدم تعهد و نصحیت رهبری به امریکا را از اهدافی دانست که تهیه کنندگان فیلم اهانت به ساحت پیامبر در پی آن بودند. 

کارگردان «باغ سید» گفت: درحالی که در اذهان مردم امریکا مسببین ۱۱ سپتامبر همچنان مسلمانان تندرو می باشند پخش این فیلم توانست این ذهنیت را همچنان زنده نگه دارد. 

وی با بیان اینکه متاسفانه در این فیلم به قدری اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول (ص) شدید است که اهانت کتاب آیات شیطانی

با این شوهایی که هر از چند گاهی از اتاق فکرهای صهیونیست ها براه انداخته می شود چهره واقعی اسلام ناب ، مخدوش و قربانی می شود به گونه ای که فرصت عرضه پیدا نمی کند.

در نزد آن ناچیز به نظر می رسد افزود: دولت امریکا بهای این شیطنت را با کشته شدن سفیرش در لیبی پرداخت کرد این در حالی است که تهاجم به لیبی با اعزام دو ناو هواپیما بر جنگی امریکا به سمت این کشور در شرف کلید خوردن است به گونه ای که تنور جنگ که بعد از ۱۱ سپتامبر خاموش شده بود دوباره شعله ور شد. 

این فیلمساز کشورمان خاطر نشان کرد: با این شوهایی که هر از چند گاهی از اتاق فکرهای صهیونیست ها براه انداخته می شود چهره واقعی اسلام ناب، مخدوش و قربانی می شود به گونه ای که فرصت عرضه پیدا نمی کند.
وی با بیان اینکه تهیه کننده این فیلم یک قبطی مصری است گفت: اهداف پنهانی این قضیه به معنای آن خواهد بود که قصد دارند با براه انداختن یک جنگ داخلی در مصر این کشور را همچون سوریه به آشوب بکشانند که مسلما سود این ماجراها به نفع مردم مصر نخواهد بود. 

اسلاملو افزود: صهیونیزم با همراهی دنیای غرب، برای نابودی اسلام شمشیرها را از رو بسته است لذا مسلمانان باید هوشیار باشند و نا آگاهانه وارد این بازی نشوند هر چند که عکس العمل های مسلمانان نشان از یک غیرت مقدس است اما باید عقلانی و منطقی برخورد کرد. 

وی با اشاره به فیلم مورد نظر اظهار داشت: این فیلم یک فیلم داستانی ، ضعیف و کودکانه است که حتی بازیگران آن را به گونه ای فریب دادند که آنها هم نمی دانستند این فیلم چنین سوژه ای دارد و به همین جهت است که بازیگران فیلم از بازی در این فیلم پشیمان هستند.


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.