نفوذ کلام پیامبر اسلام(ص) دشمنان را به هراس انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی غروب دوشنبه در دیدار کرم رضا پیریایی استاندار قم با اشاره به ساخت و پخش فیلمی در اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) پیامبر رحمت، مهربانی و دانایی بوده و دشمنان اسلام از نفوذ کلام ایشان نگران هستند که به ساحت مقدس ایشان جسارت می کنند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: پیامبر اکرم(ص) در بین قلوب مسلمین جای دارند و در دنیا هیچ کس موقعیت و نفوذ کلام این چنینی مثل حضرت رسول را ندارد.

به گفته آیت الله صافی گلپایگانی، نفوذ کلام پیامبر اسلام آنقدر بالاست که در جهان با اعتقاد و التزامی که مردم به ایشان دارند همگان این حرکت اهانت آمیز را محکوم کردند.

وی گفت: هر چه دشمنان سعی می کنند عظمت اسلام و پیامبر عظیم الشان را کمرنگ کنند، خوشبختانه هر روز شاهد گسترش اسلام و تقویت جایگاه پیامبر اسلام هستیم و این عظمت روحی و معنوی حضرت رسول است که تمام دنیا در محکومیت اهانت به ایشان به پا خاسته اند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: جامعه انسانی با قرآن و اهل بیت پیامبر اعظم(ص) گره خورده است.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اقداماتی که در شهر قم برای محکومیت جسارت به ساحت پیامبر صورت گرفته است گفت: احکام اسلام و خدا در مرکز تشیع جاری است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.