طراحی صحنه احصایی در آثار تیرانداز و گودرزی

۱۱م آذر ،

سیامک احصایی از پذیرش طراحی صحنه نمایش‌های ˝مرد مقابل˝ به کارگردانی سیما تیرانداز و ˝روز سیاوش˝ به کارگردانی شکرخداگودرزی برای حضور در جشنواره فجر خبر داد.

سیامک احصایی در رابطه با فعالیت خود در عرصه هنر نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: طراحی صحنه دو نمایش “مرد مقابل” به کارگردانی سیما تیرانداز و “روز سیاوش” به کارگردانی شکرخداگودرزی که برای حضور در جشنواره فجر در حال تمرین می باشند را پذیرفته‌ام.

به گزارش هنرآنلاین، سیامک احصایی با کارگردانی نمایش “قرار” متقاضی حضور در جشنواره فجر است.

همچنین سیما تیرانداز در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین از ایفای نقش امیر کاوه آهنین جان، رویا جاوید نیا، احسان ابراهیمی، مریم شیرازی، مهدی حسین‌زاده و پردیس احمدیه در نمایش “مرد مقابل” خبر داد.

در نمایش “روز سیاوش” حبیب دهقان نسب،‌نسیم ادبی‌، احمد علامه دهر، رویا میرعلمی، سعید داخ، فریده دریامجد، محمد فیلی، رویا بختیاری، عبدالرضا فریدزاده، نوید گودرزی و فریدون محرابی ایفای نقش می‌کنند.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با رویکرد “تئاتر برای همه” و با هدف روزآمدی نمایش ایرانی از طریق ارائه الگوهای شایسته مضمونی و ساختاری در دی و بهمن ماه سال به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.