طرح سریعتی جمع آوری ۵۰ کپسول گاز در بافت های مسکونی منطقه ۴ اجرا شد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس اداره ساماندهی منطقه ۴ گفت: اداره ساماندهی منطقه در جهتی ارائه خدمات موثر iبه شهروندان اقدام iبه پلمپ و جمع آوری واحدهای صنفی شارژ کپسول گاز در محدوده منطقه کرد.

مهدی ناظریه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در جهتی ارائه خدمات موثر iبه شهروندان در همهی زمینه ها و ایجاد شهری ایمن از همه جهات پیرو جلسات مشترک با سازمان آتش نشانی و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران مقرر شد واحدهای صنفی خطر ساز از سطح شهر جمع آوری شوند.

رئیس اداره ساماندهی منطقه ۴ ادامه داد: در این جلسه تصمیماتی در خصوص تامین ایمنی و رفع موارد خطرساز شهری، iبه خصوص واحدهای صنفی شارژ کپسول موجود در بافت مسکونی شهری اتخاذ شد و واحدهای صنفی پس از شناسایی و تکمیل پرونده، رای پلمپ را دریافت می کنند.

ناظریه در ادامه iبه جمع آوری این واحدهای صنفی اشاره و اظهار داشت: با همکاری آتش نشانی، شرکت ساماندهی، اجراییات منطقه، اکیپ رفع سد معبر، شورایاری محلات، اداره ساماندهی منطقه و نواحی ۹ گانه واحدهای پر خطر پس از بررسی و بازدید میدانی جمع آوری می شوند و تا کنون ۲ واحد صنفی در ناحیه ۶ پلمپ و تعداد ۵۰ کپسول گاز جمع آوری شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.