ظریف در دیدار با ابراهیمی: جامعه جهانی برای برون رفت از بحران سوریه به دنبال راه حل واقع‌بینانه و سیاسی است

فروردین ۱۴۰۳

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار اخضر ابراهیمی با تاکید مجدد بر دیدگاه اصولی جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه از طریق گفتگوهای سیاسی سوری- سوری، از اقدامات و تلاش‎های اخضر ابراهیمی در مسیر حل بحران تشکر و از اینکه جامعه جهانی برای برون رفت از وضعیت موجود در سوریه به دنبال راه حل واقع‌بینانه و سیاسی است، استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به ژنو، “محمدجواد ظریف” وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز پنجشنبه و پیش از آغاز نشست دوم ژنو بین جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ با اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و آخرین تحولات سوریه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
 
ظریف در این دیدار با تاکید مجدد بر دیدگاه اصولی جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه از طریق گفتگوهای سیاسی سوری- سوری، از اقدامات و تلاش‎های اخضر ابراهیمی در مسیر حل بحران تشکر و از اینکه جامعه جهانی برای برون رفت از وضعیت موجود در سوریه به دنبال راه حل واقع‌بینانه و سیاسی است، استقبال کرد.  
 
ظریف همچنین در این دیدار از تلاش‌های انجام شده در خصوص اقدامات انسان دوستانه و ارسال کمک‌های ضروری به مردم سوریه نیز استقبال کرد.
 
اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل در امور سوریه نیز در این دیدار تلاش‌های خود در هفته‌های اخیر در خصوص حل سیاسی بحران سوریه را تشریح کرد.
 
 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.