عدم تمایل ˝جیمز فرانکو˝ به حضور در ˝سیاره میمون‌ها˝

۳۰م آذر ،

˝جیمز فرانکو˝، بازیگر شناخته شده و سرشناس هالیوود از عدم تمایل خود به بازی در دومین قسمت ˝سیاره میمون‌ها˝ خبر داده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این بازیگر مشهور هالیوودی با بیان اینکه؛ حاضر نیست در این فیلم یک نقش اصلی داشته باشد، گفته: اگر تهیه‌کنندگان مایل باشند به عنوان بازیگر مهمان در چند صحنه کوتاه جلوی دوربین می‌روم.

بنابر این گزارش، “جیمز فرانکو” دربارهٔ سبب این تصمیم خود توضیح داده: در فیلمنامه جایی برای انسان‌ها وجود نداشت و به مانند قسمت اول بیشتر کاراکترهای انسان از بین می‌روند و همه چیز به دست میمون‌ها می‌افتد که این برای من غیرقابل تحمل است و هیچ علاقه‌ای برای بازی در این فیلم ندارم.

به گفته بعضی منتقدین سینمایی، تغییر در تیم کارگردانی این پروژه نیز می‌تواند یکی از احتمالات عدم حضور “جیمز فرانکو” بوده باشد. حدود چند ماه قبل کارگردانی این اثر از “روپرت وایت” به “مت ریوز” تغییر کرد و در همان موقع نیز خبرهای مبنی بر موضع‌گیری اینچنینی “جیمز فرانکو” شنیده می‌شد.

به نوشته هالیوودنیوز، این گفته‌های او سبب شده تا فیلمنامه‌نویسی این اثر دوباره‌نویسی شود و کار فیلمنامه‌نویس “مارک بومباک” را سخت کند. تاکنون حضور “اندی سرکیس” به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده است.

قصه قسمت اول دربارهٔ دانشمند ژنتیکی با بازی “جیمز فرانکو” بود که گونه‌ای از میمون‌ها را بوجود می‌آورد که این میمون‌ها در نهایت بر علیه انسان‌ها توسط رئیس‌شان سزار قیام می‌کنند.

قسمت اول این اثر با بودجه ۹۳ میلیون دلاری، توانست ۴۶۸ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشته باشد.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم پرخرج که توسط کمپانی قرن۲۱ ساخته می‌شود، روز ۲۳ ماه می سال ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.