همکاری مگان فاکس، جیمز فرانکو و ست روگن در فیلم « زیروویل »

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2-1-20141025161542

جیمز فرانکو این روزها مشغول ساختن فیلم کمدی «زیروویل» را بر اساس رمان استیو اریکسن است و علاوه بر کارگردانی، همراه با دوستان قدیمی‌اش در آن بازی می‌کند.

به‌ گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از آنا، رمان «زیروویل» استیو اریکسن، نویسنده آمریکایی درباره آنچه در هالیوود بر سر یک خوره فیلم می‌آید، مبنای فیلم کمدی/درامی قرار گرفته که جیمز فرانکو، بازیگر/کارگردان/نویسنده/تهیه‌کننده/شاعر/استاد دانشگاه جوان هالیوود  جلوی دوربین می‌برد.

داستان این فیلم در هالیوود پایان دهه ۱۹۶۰ می‌گذرد و قهرمان آن مرد جوانی است که بعد از تماشای چند فیلم به‌شدت شیفته سینما می‌شود و برای ملاقات با رؤیاهای خود به هالیوود می‌‌رود و پس از آنکه در آنجا شغلی به‌عنوان تدوینگر پیدا می‌کند، با بدترین کابوس‌های خود روبه‌رو می‌شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، جیمز فرانکو علاوه بر کارگردانی در این فیلم بازی نیز می‌کند و مگان فاکس نقش شخصیت زن اصلی این اثر را بر عهده دارد. به‌نوشته ورایتی همچنین سث روگن، دوست و همکار قدیمی فرانکو که به‌زودی همراه با او در فیلم کمدی سیاسی «مصاحبه» به روی پرده خواهد آمد، جمع بازیگران فیلم «زیروویل» فرانکو پیوسته است و جکی ویور، بازیگر «دفترچه امیدبخش» و «جادو در مهتاب» نیز در فیلم حضور دارد.

سایر بازیگران «زیروویل» نیز ازبستگان، دوستان و همکاران قدیمی جیمز فرانکو هستند که از آن میان می‌توان به دِیو فرانکو، دنی مک‌براید،  کریگ رابینسن، جویی کینگ، هوراتیو سانچز و و یل فرل اشاره کرد.

پل فلتن و یان اولدز وظیفه اقتباس فیلم‌نامه «زیروویل»  از رمانی را که استیو اریکسن در سال ۲۰۰۷ منتشر کرده و از سوی چندین روزنامه از جمله واشنگتن‌پست، نیوز ویک و لس‌آنجلس‌تایمز به‌عنوان یکی از برترین آثار ادبی سال شناخته شده است، بر عهده داشته‌اند. فیلم‌برداری این فیلم هم‌اکنون در لس‌آنجلس کالیفرنیا در جریان است.

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.