عدم نظارت بر عملکرد مسکن مهر

۱۱م دیماه ،

به گزارش نوساز، محمدرضا رضایی کوچی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: متاسفانه در بعضی از مناطق پیمانکاران و شرکت‌های تعاونی بنا به دلایلی از تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر اجتناب می‌کنند و شاهد کم‌کاری‌هایی از سوی آنان هستیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارت بر عملکرد تعاونی‌های مسکن مهر را متوجه وزارت راه و شهرسازی دانست و افزود: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی اغلب تعاونی‌ها و پیمانکاران مسکن مهر را به حال خود رها کرده و هیچ نظارتی بر عملکرد آنان ندارد که این موضوع مشکلاتی را برای مردم و متقاضیان به وجود آورده است.

وی با بیان این که مردم طبق یک برنامه زمان‌بندی و قرارداد تعریف شده در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: به رغم اینکه بسیاری از متقاضیان پول واحدهای مسکونی را نیز پرداخت کرده‌اند اما به سبب عملکرد نامناسب پیمانکاران و تعاونی‌های مسکن هنوز موفق به تحویل واحدهای خود نشده‌اند که این موضوع نارضایتی و ناراحتی مردم را به دنبال داشته است.

این نماینده مردم درمجلس نهم اضافه کرد: به طور قطع اگر نظارت‌ها بر عملکرد تعاونی‌های مسکن و پیمانکاران جدی‌تر شود، بسیاری از مشکلات فعلی حل خواهد شد.

رضایی کوچی با اشاره به این که زیرساخت های بعضی از واحدهای مسکن مهر هنوز تامین نشده است، عنوان کرد: در مناطقی که مدیران استانی و شهرستانی پیگیر تامین زیرساخت‌های مسکن مهر بوده‌اند مشکلات کمتری در تامین این زیرساخت‌ها به وجود آمده است اما در سایر مناطق که مدیران پیگیر موضوع نبوده اند مشکل زیرساخت ها پابرجا است.

نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس با بیان این که مسکن مهر نیاز جامعه است، گفت: مسکن مهر در بسیاری از مناطق مشکل مردم را حل کرده است اما در صورتی می‌تواند طرح موفقی باشد که معضلات اساسی آن هر چه سریع تر برطرف شود.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.