عربستان باید خود را با موج عظیم بیداری اسلامی همراه کند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: با توجه به اقدامات خصمانه دولت عربستان علیه کشورهای منطقه و ایستادن در مقابل موج عظیم بیداری اسلامی و شکست طرح های خصمانه مقامات این کشور در معادلات منطقه، باید خود را با موج بیداری اسلامی همراه کند.

امیر موسوی در  گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به  هدف عربستان از برگزاری کنفرانس همبستگی اسلامی گفت: عربستان چند هدف را از این کنفرانس دنبال کرده، اول اینکه  بهانه ای برای جوسازی علیه دولت سوریه  به وجو آورد دوم تحت شعاع قرار دادن جنبش عدم تعهد و در نهایت با برگزاری چنین کنفرانسی با فریب افکار عمومی چهره واقعی خود را در تحولات اخیر منطقه پنهان نگه دارد.

وی ادامه داد: عربستان از ابتدای تحولات سوریه تلاش بسیاری برای حمایت همه جانبه از مخالفان و معارضان تروریستی انجام داده و سعی دارد تا از طریق برگزاری چنین اجلاسی افکار عمومی در منطقه و جهان را نسبت به خود جلب کند.

موسوی افزود:  آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در تلاش هستند تا تاثیر اجلاس جنبش عدم تعهد را در منطقه کم رنگ جلوه داده و سعی دارند این گونه القا کنند که ایران به انزوای سیاسی دچار شده و رژیم آل سعود نیز در همین راستا سعی دارد افکار عمومی را فریب دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات خصمانه دولت عربستان علیه کشورهای منطقه و ایستادن در مقابل موج عظیم بیداری اسلامی و شکست طرح های خصمانه  مقامات این کشور در معادلات منطقه،  باید خود را موج با بیداری اسلامی همراه کند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.