عرب: تعویق لیگ تقصیر ما نبود/ فدراسیون روند رو به رشدی دارد

۸فروردین ۱۳،

رئیس کمیته لیگ بدمینتون گفت: عوامل غیر قابل پیش بینی تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر ۹۱ را به تعویق انداخت.

ابوالفضل عرب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای برگزاری لیگ برتر ۹۱ تا حدی توانستیم برنامه ریزی کنیم و تعویق در برگزاری مسابقات به دلیل اعمال نظر ما نبود.
 
وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات حضور حداکثری تیم هاست و امسال حضور تیم های با کیفیت بیش از همه به چشم می خورد تا جایی که نتایج مسابقات قابل پیش بینی نیست.
 
عرب با تأکید بر اینکه فدراسیون با برگزاری برنامه های استعدادیابی روند رو به رشدی داشته است، گفت: برگزاری این برنامه سبب شد تا بهترین نفرات کشوری در اردوهای موقتی شناخته شوند تا علاوه بر شرکت در اردوهای سال آینده در مسابقات نیز شرکت کنند.
 
رئیس کمیته لیگ بدمینتون بزرگترین رویداد این رشته ورزشی را مسابقات فجر دانست و اعلام کرد: بدمینتون بازانی که رنکینگ های برتر دنیا را داشتند در این رقابت شرکت کردند و عدم راهیابی قهرمان اندونزیایی سال قبل به جمع یک هشتم نشان دهنده سطح بالای رقابت ها بود.
 
وی در خصوص حضور سرمربی اندونزیایی تیم ملی بیان داشت: مسئولین به دنبال راهکار برای ادامه حضور “نوا آرمادا” در تیم ملی می باشند اما اگر این شرایط فراهم نشود برای اینکه روند رو به رشد بدمینتون طی شود باید یک مربی هم سطح نوا ادامه هدایت را بر عهده گیرد.
 
عرب در پایان خاطرنشان کرد: مربیان داخلی که در مسابقات فجر امسال هدایت ملی پوشان را بر عهده داشتند از جمله کسانی بودند که سابقه زیادی در بدمینتون داشتند و می توان با سرمایه گذاری بر روی آن ها از آینده این رشته ورزشی اطمینان کسب کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.