عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان: نعمت زاده بهترین گزینه برای وزارت صنعت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان: نعمت زاده بهترین گزینه برای وزارت صنعت

عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان:
نعمت زاده بهترین گزینه برای وزارت صنعت

ممتازنیوز: عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان گفت: نعمت زاده یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

محمدرضا نجفی منش در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: نعمت زاده فردی است با سابقه عالی و تجارب بسیار و با توجه به اینکه در امور بسیار پیگیر و همچنین اهل مذاکره است می تواند به صنعت کشور کمک کند.
وی در ادامه تصریح کرد: قطعه سازان و خودروسازان از وی انتظار دارند تا تمام موانعی که به خصوص طی چند سال اخیر سد راه صنعت خودروسازی شده را از میان بردارد تا فعالان این صنعت بتوانند مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.
این عضو انجمن قطعه سازان تأکید کرد: وزیر صنعت دولت جدید باید روش قیمت گذاری خودروها را مشخص و تسهیلات مورد نیاز خودروسازان را تأمین نماید. همچنین وی بایستی از دخالت های سازمان های غیر مرتبط در صنعت خودروسازی جلوگیری و تحریم ها را که دلیل اصلی مشکلات این صنعت است از میان بردارد.
به گفته وی نعمت زاده باید تحریم ها را با کمک دولت رفع کند تا مواد اولیه و قطعات خودرو بدون هیچ گونه مشکلی وارد کشور شود و تمامی قواعدی را که سد راه تولید تصویب شده ملقی کند.
عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان عنوان کرد: این ضرورت وجود دارد که وامی به میزان حداقل دو میلیارد دلار در اختیار خودروسازان قرار گیرد تا بتوانند مشکلات نقدینگی خود را برطرف کنند.
وی همچنین اظهار داشت: این ضرورت وجود دارد که رفع موانع موجود بر سر راه خودروسازی در اولویت کارهای وزیر صنعت دولت جدید قرار گیرد و قیمت گذاری ها مانند چند سال پیش مجدد به حاشیه بازار برسد.
نجفی منش در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه تسهیلات کافی در اختیار خودروسازان قرار گیرد قیمت محصولاتشان کاهش می یابد و همچنین بایستی فضای کسب و کار بهبود یابد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.