عطایی: آماده قهرمانی هستیم

۰۸اردیبهشت،

  بهروز عطایی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر نماینده چین در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا و صعود به فینال چهاردهمین دوره این رقابت‌ها در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: امروز بازی سخت‌تری را برابر حریف پیش‌بینی می‌کردیم چرا که در مرحله نیمه نهایی حضور داشتیم. برداشت من این بود که نماینده چین متفاوت‌تر از مرحله مقدماتی بازی خواهد کرد. اما با چیدمان اشتباه در ابتدای بازی کار را برای ما راحت‌تر کردند و ما هم از این فرصت استفاده کرده و حریف را زمین‌گیر کردیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در ابتدا چینی‌ها بازیکنان ذخیره خود را وارد میدان کردند تا ما را شناسایی کنیم. همین موضوع به ما کمک کرد تا راحت‌تر به هدف خود دست پیدا کنیم. ما آماده بازی سخت‌تری بودیم و معتقدم در این مسابقه به راحتی توانستیم حریف را شکست دهیم که اختلاف امتیاز تیم‌ها گواه این موضوع است.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل خاطرنشان کرد: بازیکنان ما حرفه‌ای می باشند و قدرت زیادی دارند در بازی فردا هم حریف را دست کم نخواهیم گرفت. من به توانایی‌های تیمم واقفم و قطعا بر همین اساس برنامه‌ریزی خواهیم کردم بدون شک تیمی که عملکرد مناسبی داشته باشد، برنامه هم دارد.

وی در خصوص پتکوویچ پاسور صربستانی تیمش عنوان کرد: پتکوویچ یک بازیکن خوب و بین‌المللی است. داشتن وی برای ما نعمت است و قطعا حضورش در فینال به ما کمک می‌کند.

عطایی در مورد حریف کاله در دیدار پایانی گفت: قطر تیم کند و قدرتی است اما تایوان سرعتی بازی می‌کند. ما با هر دو مدل آشنایی داریم و آماده قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در پاسخ به این سؤال که از صعود به فینال لیگ برتر خوشحال‌تر شدید یا از صعود به فینال این دوره از مسابقات، تصریح کرد: این دو تورنمنت شرایط متفاوتی داشت. ما سختی‌های زیادی در لیگ متحمل شدیم چرا که رقابت‌ها بسیار فشرده برگزار می‌شد اما در این تورنمنت راحت‌تر فینالیست شدیم. با این شرایط معتقدم رسیدن به فینال لیگ برتر والیبال برایم لذت‌بخش‌تر بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.