عطایی: کاله جبران می‌کند

۲۳م اسفند ،

سرمربی تیم والیبال کاله در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل متین ورامین اظهار کرد: مطمئنا هر تیمی که به فینال می‌رسد برای برد برنامه‌ریزی می‌کند. این طور نبود که ما حریف را دست کم بگیریم. واقعیت این است که متین کیفیت بالایی از والیبال را ارائه داد. بر خلاف اظهار نظر خیلی‌ها که می‌گویند این تیم کم‌تجربه است باید بگویم که بازیکنان و کادر فنی ورامین سال‌ها تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و کاملا کارکشته می باشند. ما با نگاه به عنوان یک تیم باتجربه به مصاف این تیم رفتیم.

به نقل از ایسنا، وی افزود: من معتقدم بازی در فضای سالمی برگزار شد و اتفاق غیر مترقبه‌ای رخ نداد. البته داور اشتباه‌هایی داشت که سبب شد بازیکنان ما قدری عصبی شوند اما این اشتباه‌های داور در نتیجه بازی تاثیر مستقیم نگذاشت.

عطایی تاکید کرد: ما می‌توانیم در بازی برگشت نتیجه را جبران کنیم. اختلاف پوئن‌های ما با متین حدود ۴ امتیاز است و مطمئن باشید که تیم من توانایی جبران آن را دارد.

سرمربی تیم والیبال کاله در موضع‌گیری نسبت به صحبت‌های کارخانه دربارهٔ مرحله پلی‌آف گفت: من معتقدم پلی‌آف باید در لیگ برتر باشد چرا که در تمام لیگ‌های معتبر ورزشی دنیا به غیر از فوتبال مرحله پلی‌آف وجود دارد. در والیبال کشورهای صاحب نام و بسکتبال NBA مرحله پلی‌آف داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.