عقابی:گیتی پسند با خوش شانسی پیروز شد

۲۱م دیماه ،

رضا عقابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه دقیقه اول این دیدار و با استفاده از سردرگمی بازیکنان ما، تیم گیتی پسند اصفهان دو گل وارد دروازه ما کرد.

وی اظهار داشت: در ۳۷دقیقه ادامه این دیدار جریان بازی در دست بازیکنان تیم شهرداری ساوه بود و توانستند دو گل وارد دروازه حریف کنند اما تیم گیتی پسند با استفاده از تک موقعیت خود در نیمه دوم توانست پیروز این میدان شود.

وی با اشاره به اینکه تیم گیتی پسند اصفهان در کورس قهرمانی با تیم صبای قم قرار دارد، گفت: تیم شهرداری بازی خوبی در این دیدار از خود به نمایش گذاشت و در صورت استفاده از موقعیت های به وجود آمده می توانست برنده این دیدار شود.

عقابی افزود: در یک دقیقه پایانی این دیدار بازیکنان تیم شهرداری ساوه دو موقعیت مسلم گلزنی را به تیر دروازه حریف زدند که این امر مانع از کسب امتیاز این تیم در این دیدار شد.

در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه سه بر دو بر تیم شهرداری ساوه غلبه کرد و با کسب این پیروزی و ۳۷ امتیاز همچنان در تعقیب تیم ۴۱ امتیازی صبای قم صدرنشین است و تیم شهرداری با ۱۹ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.