علی ضیاء: نگاه من و احسان علیخانی متفاوت است!!

علی ضیاء ـ مجری جدید برنامه «ماه عسل» ـ گفت: در ابتدا طرحی داشتیم که قرار بود اتفاقات جدیدی بیفتد اما این طرح اجرایی نشد.

 

Ali Zia

 

 

 

علی ضیاء خاطرنشان کرد: به طرحی رسیده بودیم که قرار بود با تهیه‌کنندگی علی زاهدی تولید شود، این طرح به نظرم یک اتفاق فوق‌العاده بود. روند میهمان‌ها هم در جریان این طرح تغییر می‌کرد و در یک برنامه ۳۰ قسمتی حدود ۱۰۰ میهمان را به برنامه دعوت می‌کردیم که شاید روند آن شباهتی به برنامه‌ی الان نداشت.

 

او ادامه داد: در حال حاضر با توجه به چیزی که روی آنتن می‌بینم از اجرایم راضی هستم ولی در شب‌های بعد بهتر خواهد شد، هر چند باید از تهیه‌کننده برنامه نیز تشکر کنم که وظیفه دعوت از میهمان‌ها و هماهنگی بخش‌های مختلف را بر عهده دارد.

 

علی ضیاء علی ضیاء تاکید کرد: قبل از آمدن به «ماه عسل» و اجرای آن فکر می‌کردم اتفاق خوبی می‌افتد.

بعدها که تهیه‌کننده تغییر کرد، به تناسب زمانی که داشتیم توانستیم یک برنامه‌ی معمولی رو به بالا را از «ماه عسل» ببینیم. مجری «ماه عسل» خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه زمان کمی داشتیم، نباید انتظار یک برنامه‌ی فوق‌العاده از «ماه عسل» را داشته باشیم.

 

هر چند تهیه‌کنندگان هم زحمت خود را می‌کشند ولی ممکن است تعداد میهمان‌ها طوری نباشد که مردم دوست داشته باشند.

به اعتقادم «ماه عسل» امسال یک برنامه‌ی معمولی است. او در پاسخ به پرسشی درباره‌ی حفظ نام «ماه عسل» برغم تغییر عوامل این برنامه، گفت: احسان علیخانی، زحمت‌های زیادی برای «ماه عسل» کشید و من خوشحالم که در این برنامه قرار گرفتم؛ امیدوارم که شایسته‌ی نگاه‌های مردم باشم. ضیاء همچنین درباره‌ی نقش خود در دعوت از میهمان‌ها عنوان کرد: در شب‌های گذشته در دعوت از دو یا سه میهمان نقش داشتم اما شاید همین دو ـ سه برنامه پربارتر از بقیه‌ی برنامه‌ها بوده باشند.

 

او سپس ادامه داد: در کیفیت برنامه «ماه عسل» امسال باید توجه کنیم زمان تولید نیز خیلی تاثیرگذار است؛ مثلا یک ماه یا چند ماه فرصت برای تولید چنین برنامه‌ای روی خروجی آنتن تاثیر می‌گذارد، هر چند همه زحمت کشیده‌اند ولی زمان هم تاثیرگذار است.

ماه عسل مجری «ماه عسل» در ادامه‌ی صحبت‌هایش درباره‌ی تفاوت «ماه عسل» امسال با «ماه عسل» سال‌های گذشته، گفت: بخشی از تفاوت‌ها، به اجرا برمی‌گردد و بخشی از آن به میهمان‌های برنامه؛ شاید بخش میهمان‌ها، به خوبی میهمان‌های گذشته نیستند.

به هر حال، احسان علیخانی و تیمش برای میهمان‌های سال گذشته زحمت زیادی کشیده بودند.

 

علی ضیاء افزود: این نکته را هم باید بگویم که نوع اجرای ما و نوع نگاه ما به میهمان‌ها متفاوت است.

بخش زیادی از سوال‌های من از این جنس است که لبخند و شوخی به همراه داشته باشد و فضای برنامه را شاد کند.

به این مساله هم باید توجه کرد که مردم به فضایی عادت کرده بودند و شاید برای آن‌ها، ایجاد کردن فضایی از لبخند سخت باشد اما من تلاشم را می‌کنم کماینکه این مساله به مرور در حال جا افتادن است و مخاطب هم خودش را در چنین برنامه‌ای پیدا می‌کند.

 

او همچنین تاکید کرد: ما آدم‌هایی که در زمینه‌های گوناگون موفق شده‌اند را به برنامه‌مان می‌آوریم.

شاید این موفقیت رها شدن از یک قید و بند باشد. امیدوارم مردم «ماه عسل» را دوست داشته باشند.

منبع:ایسنا

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.