علی‌آبادی: دولت قصد دخالت در انتخابات کمیته را ندارد/ هاشمی‌طبا ثبت نام نکرده است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – رییس کمیته ملی المپیک در ساعات پایانی ثبت نام از کاندیداها، برای ریاست و دبیر کلی این کمیته نام نویسی کرد.

به گزارش ممتاز؛ محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک که در ساعات پایانی ثبت نام از کاندیداها، برای ریاست و دبیر کلی این کمیته نام نویسی کرد، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین گفت: «همانطور که گفته بودم قبل از نامزد شدن با مسئولان وزارت ورزش صحبت کردم. آقای صالحی امیری به من گفتند برای اینکه کسی از ورزش حذف شود نیامده و می خواهد همه را به هم وصل کند. مضمون صحبت‌های آقای گودرزی هم این بود که قصد دخالت کردن ندارد.»

او ادامه داد: «دولت به هیچ عنوان قصد دخالت در انتخابات را ندارد. همانطور که می دانید از ۶۲ نفر در مجمع ۴۰ نفر ثبت‌نام کرده اند که این نشان می دهد همه چیز پاک و عادلانه پیش می رود.»

علی آبادی در واکنش به ثبت نام مصطفی هاشمی‌طبا و حضور دو نماینده از فدراسیون ژیمناستیک در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: «تا جایی که من می دانم ایشان ثبت نام نکرده اند. شاید تنها مدارکشان را ارائه داده اند اما ثبت نام نشده اند. به هر حال آقای درویش‌زاده از آن فدراسیون ثبت نام کرده اند و جایی که آب هست تیمم باطل است.»

رییس کمیته ملی المپیک گفت: «بعضی از اشخاص همچنان برای ثبت نام مشکل دارند که باید تا روز رای گیری مشکلات را برطرف کنند. به طور مثال آقای افشارزاده به عنوان یک بازنشسته برای حضور در انتخابات باید از هیئت دولت مجوز بگیرد.»

محمد علی آبادی در پایان گفت:‌ «در حال حاضر هیچ نشانی از تقلب نیست و امیدوارم یک انتخابات سالم برگزار شود.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.