علی کریمی:من و دایی باید مثل دو تا مرد تسویه حساب کنیم / خودم را پرسپولیسی نمی دانم!

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – بازیکن تراکتورسازی می گوید مردم باید دربارهٔ او،علی دایی و حاشیه هایی که بین آنها به وجود آمده قضاوت کنند.

به گزارش ممتاز؛کریمی که تک گل تبریزی ها در این بازی را به ثمر رساند می گوید:« در این بازی از لحاظ کیفی ضعیف تر از بازی قبل بودم.مسابقه سنگینی بود و من خدا را شکر می کنم که برای تیمم مفید بودم و توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.ارزش این سه امتیاز با ارزش در آینده مشخص می گردد.»
او با بیان اینکه از بازی خودش راضی نبوده،در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا توان ۹۰ دقیقه بازی کردن را دارد یا نه گفت:«ما هم مثل بقیه تمرین می کنیم، نه بیشتر نه کمتر کار می کنیم مثل سایر بازیکنان تمریناتی که مربی در نظر می گیرد انجام می دهم.»
اما قسمت مهم صحبت های کریمی جایی بود که از دربارهٔ علی دایی پرسیده شد.کریمی گفت:«تصمیم گرفتم در مورد پرسپولیس حرف نزنم. من خودم را پرسپولیسی نمی دانم آن هم در مقابل اشخاصی که در این تیم زحمت کشیدند.کسانی که ۱۵ تا ۲۰ سال در این تیم بازی کردند، پرسپولیس واقعی می باشند. من که ۵ – ۶ سال بازی کردم در مقابل آن ها خودم را پرسپولیسی نمی دانم. این صحبت هایی که بیان می گردد برای عوام فریبی است. اگر صحبتی کردم شخصی و شخصا در مورد علی دایی بوده و نه اسم پرسپولیس و هواداران این تیم. بهتر است مثل دو مرد باهم تسویه حساب کنیم. رو در رو با یکدیگر حساب و کتاب کنیم و این مسئله را به گردن هواداران نیاندازیم. بهتر است تمرکزمان را روی تیم خود بگذرایم من به عنوان بازیکن به تراکتورسازی و دایی به عنوان مربی به پرسپولیس فکر کند. به احترام هواداران پرسپولیس چیزی نمی گویم. مردم به من لطف داشتند. تمام تمرکزم را الان روی تراکتورسازی گذاشتم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.»
کریمی در بخش دیگری از صحبت هایش مورد اینکه دایی گفته او ثبات ندارد و یک روز خداحافظی کرده و روز دیگر به فوتبال بازگشته است این واکنش را نشان داد:«این را می گذارم به عهده برنامه نود که آنها این مسئله را بررسی کنند. آن‌وقت معلوم می گردد که من بیشتر ثبات داشتم یا ایشان؟ در این زمینه مردم باید قضاوت کنند. من اگر خداحافظی کردم تصمیمم احساسی بود و فردای آن مشورت کردم و تصمیم دیگری گرفتم. فکر نمی کنم این موضوع به کسی ارتباط پیدا کند. به کسی مربوط نیست که او موضع گیری می کند.دایی سرمربی تیم ملی شد مرا دعوت کرد که خداحافظی کردم و به تیم ملی نرفتم، آنها رفتند کریم باقری را آوردند که خداحافظی کرده بود. اگر فردوسی پور عادل باشد این مصاحبه را نشان می دهد و در آرشیو نود موجود است.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.