غربی‌ها برای نفوذ در سوریه به دنبال سوء استفاده از راهکارهای قانونی می باشند

۸ م دیماه ،

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا و غرب بر این امر واقفند که اقبال عمومی مردم سوریه با بشار اسد است و در همین راستا به دنبال تغییر انتخابات به انتصابات بوده و می‌خواهند گزینه از پیش تعیین شده خود را به نتیجه برسانند. هدف از این که بشار اسد در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت نکند نیز همین است .

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته اخیر در رابطه با سوریه گفت: آمریکا و غرب به دنبال این می باشند که طرح از پیش تعیین شده‌ای را در سوریه عملیاتی کرده و دولت قانونی بشار اسد را از صحنه خارج کنند تا سوریه به سه منطقه تقسیم شود.

وی افزود: آمریکا و غرب نزدیک به ۱۰ ماه است فشارهای خود را افزایش داده‌اند ولی با توجه به مقاومت مردم و ارتش سوریه به نتیجه‌ای نرسیده اند،می‌خواهند دولت دست نشانده خود را در سوریه مستقر کرده و با این رویکرد به دنبال سوء استفاده از راهکار قانونی می باشند .

آصفری تصریح کرد: آنها بر این امر واقفند که اقبال عمومی مردم سوریه با بشار اسد است و در همین راستا به دنبال تغییر انتخابات به انتصابات بوده و می‌خواهند گزینه از پیش تعیین شده خود را به نتیجه برسانند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اگر قرار است انتخابات برگزار شود باید تمامی گروه‌ها و احزاب آزادانه در انتخابات حضور پیداکرده و نباید دولت‌هایی مثل آمریکا و غرب بر امور داخلی سوریه دخالت کنند، این کار گرفتن حق قانونی یک ملت است و مردم سوریه باید سرنوشت خود را مشخص کنند .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.