فتح‌الله‌زاده: منتظری به خاطر روحیه رحمتی از کاپیتانی گذشت/ چه کسی با ایمون زاید مذاکره کرده؟ او را نمی خواهیم

علی فتح‌الله‌‌زاده که همراه تیم استقلال در اردوی ترکیه به سر می‌برد در خصوص سفرش به مالزی، بحث کاپیتانی آبی‌پوشان حرف زد و گفت:« خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. روز گذشته که بازیکنان را دیدم خیلی تعجب کردم. حنیف عمران‌زاده و میلاد میداودی خیلی لاغر شده‌اند و مشخص است فشار تمرینات استقلال بسیار بالا است. در بازی با تیم کامرونی ۷ گل زدیم. در بازی با پیکان متحمل شکست شدیم اما اعتقاد دارم با اضافه شدن توزی و تکمیل تیم امسال استقلال و پرسپولیس ۲ تیم مدعی لیگ برتر خواهند بود. اردو بسیار خوب است و تمرینات در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و فردا هم مقابل یک تیم لیگ برتری مقابل ترکیه به میدان خواهیم رفت.»
فتح الله زاده در مورد پیوستن ایمون زاید به استقلال هم حرف زد و گفت:« من خبری از این موضوع ندارم و نمی‌دانم چه صحبتی انجام شده اما تا آنجا که من می‌دانم با این بازیکن مذاکره‌ای صورت نگرفته است.»

بحث کاپیتانی استقلال و اینکه پژمان منتظری کاپیتان شده بود و یا مهدی رحمتی ؟ واقعیت قضیه چیست؟فتح الله زاده می گوید:«خدا را گواه می‌گیرم که منتظری تا امروز در خصوص کاپیتانی هیچ صحبتی نکرده اما هواداران استقلال باید به این بازیکن افتخار کنند، چون او پیشنهاد ۲٫۵ میلیاردی را برای یک فصل به خاطر استقلال رد کرد. من خودم را مدیون این بازیکن می‌دانم و اعتقاد دارم حق او است که کاپیتان باشد اما چون رحمتی در تیم ملی بازی می‌کند و دروازه‌بان اول تیم ملی است منتظری گذشت کرد و دوست داشت رحمتی کاپیتان شود. به اعتقاد من او بزرگواری کرد و به عشق استقلال از حق‌هایی که داشت گذشت. امیدوارم خدا به من توفیق بدهد که برای منتظری جبران کنم چون کمتر کسی را پیدا می‌کنیم که از کاپیتانی بگذرد.»

او در مورد فرهاد مجیدی هم حرف زد و گفت که دلش می خواسته تا فرهاد در استقلال بازی کند:« فرهاد مجیدی را من می‌خواستم اما به قلعه‌نویی گفتم و ایشان گفت ۴ مهاجم خوب دارد و نیازی به بازیکن دیگری در این پست نیست. آیا این مسئله به من مربوط است؟»
اما حرف های پایانی مدیر عامل استقلال که مربوط به مجتبی جباری است:«من با این بازیکن اختلافاتی داشتم و به همین خاطر سعی کردم مسائل شخصی را با منافع باشگاه یکی نکنم. از همین رو مذاکره با این بازیکن را به قلعه‌نویی و امیری سپردم تا آنها صحبت کنند. بهتر است در این خصوص از آقایان قلعه‌نویی و امیری سوال بپرسید.»

۲۵۱ ۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.