فرمانده حوزه ولی عصر‎(عج)‎ کاکی:سپاه با نیروی ایمان توانسته است تحریم های اقتصادی را دور بزند

خبرگزاری آریا – فرمانده حوزه ولی عصر‎(عج)‎ کاکی گفت: سپاه با نیروی ایمان و توانمندی جوانان برومند این مرز و بوم توانسته است تحریم های اقتصادی استکبار جهانی را دور بزند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عبدالله اسکندری نامگذاری سوم شعبان به نام روز پاسدار توسط حضرت امام خمینی (ره) را نشانه اتصاف روحی و اخلاقی پاسداران به الگوی حماسه و فداکاری یعنی امام حسین(ع) نامید و گفت: پاسداران برای دفاع ازانقلاب و دستاوردهای آن باید به حضرت امام حسین (ع) تاسی بجویند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج والیعصر (عج) شهر کاکی ،با اشاره به جمله حضرت امام (ره)که فرموده اند “ای کاش من یک پاسدار بودم” را مدال افتخار دانست و تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی بواسطه داشتن روحیه شهادت طلبی وولایت مداری مفتخر به دریافت این مدال افتخار از طرف حضرت امام (ره) شدند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نقطه اتکاء و بازوی پرتوان ولایت ،لحظه ای در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن فروگذار نخواهد کرد.
اسکندری با اشاره به حضور سپاه در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن اظهار داشت: تشکیل دومین ارتش سایبری جهان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از عزم جدی و راسخ سپاه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارد.
وی از حضور آگاهانه سپاه در فعالیت های عمرانی و سازندگی کشور را تحسین بر انگیز دانست و گفت: سپاه با نیروی ایمان وتوانمندی جوانان برومند این مرز و بوم توانسته است تحریم های اقتصادی استکبار جهانی را دور زده و آن را به فرصتی برای خود باوری و خود کفایی ملی تبدیل نماید.
اسکندری دفع فتنه سال ۱۳۸۸ را برگ زرین دیگری از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامید و افزود: سپاه و بسیج با تقدیم ۱۳ شهید در فتنه سال ۱۳۸۸ وفاداری و دلدادگی خود را به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نشان داد.
وی در پایان به تشریح طرح احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر و اجرای مانور تذکر لسانی در بخش کاکی پرداخت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.