دستگیری اشرار و قاچاقچیان عمده مواد مخدر توسط نیروی زمینی ارتش

۲۶م اسفند ،

فرمانده نیروی زمینی ارتش از دستگیری اشرار، تروریست‌ها و قاچاقچیان عمده مواد مخدر توسط نیروی زمینی ارتش خبر داد و گفت: سربازان بیدار نیروی زمینی با شناسایی به موقع این اشرار و دستگیری آنان از ایجاد ناامنی در کشور جلوگیری کردند.

امیر سرتیپ “احمدرضا پوردستان” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سعی غرب در تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان تصریح کرد: دشمنان انقلاب سعی داشتند با تشدید تحریم‌ها در خیال باطل خود با اعمال فشار بر مردم بر اراده و عزم آن‌ها در پشتیبانی از نظام خلل ایجاد کنند.

وی افزود: همان‌طور که مردم از این توطئه‌ها سربلند بیرون آمدند و در صحنه‌هایی چون ۲۲ بهمن شکست دسیسه‌های غرب را نشان دادند، نیروی زمینی ارتش نیز توانست با ایمان و اراده نیروی انسانی خود به برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده از تمامی عرصه‌های آموزشی، ارتقای قابلیت‌های رزمی، برگزاری رزمایش‌ها، گام‌های بزرگی بردارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: موفقیت‌های این نیرو گواهی بر این مطلب است که ایمان، اراده و عزم برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر عواملی مانند پول و اعتبار، برتری داشته و با وجود این مؤلفه‌ها هیچ مانعی نمی‌تواند ما را در رسیدن به هدف اصلی خود یعنی اعتلای انقلاب اسلامی بازدارد.

وی در ادامه یادآور شد: در سال ۹۱ یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای غربی به‌ویژه جنوب غرب، کشفیات ارزنده‌ای از جمله سلاح داشته‌اند.

پوردستان هم‌چنین از دستگیری اشرار، تروریست‌ها و قاچاقچیان عمده مواد مخدر توسط نیروی زمینی ارتش خبر داد و تصریح کرد: سربازان بیدار نیروی زمینی، با شناسایی به‌موقع این اشرار و دستگیری آنان از ایجاد ناامنی در کشور جلوگیری کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال ۹۲ نیز به لطف خدا ارتقای توان رزم برای دفاع از مرزهای کشور را با تمام توان، دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.