فرمانده سپاه نقده:سپاه مدافع ولایت فقیه و امنیت این مرز و بوم است

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلای نقده گفت: این نهاد که در طول تاریخ انقلاب اسلامی با رشادت های نظامیان و بسیجیان، در رسیدن به اهداف عالی نظام نقش غیر قابل انکاری ایفا کرده همچنان مدافع ولایت فقیه و امنیت این مرز و بوم است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ ‘ابراهیم داهیم’، در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه نقده افزود: سپاه، در مقابل تهدیدهای داخلی و خارجی دشمنان همانند دژی استوار ایستاده و همواره از آرمان های انقلاب و مکتب اسلامی دفاع می کند.
وی، سپاه را یک نیروی چند بعدی دانست و از عمران و بازسازی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، اجرای عملیات سد سازی و راهسازی به عنوان مهمترین اقدام های این نهاد در دوران بعد از جنگ تحمیلی نام برد. سرهنگ داهیم همچنین خاطرنشان کرد: جانبازان و شهدا، متجلی وجهه جهادی، ولایی و دولتمداری سپاه پاسداران است.
فرمانده سپاه نقده، مردم را جزء جدایی ناپذیر این نهاد عنوان کرد و گفت: سپاه بدون مردم معنا و مفهمومی ندارد، به طوری که هیچ موقع جدای از مردم نبوده و تمام ماموریت های نظامی و کشوری را با همراهی و در کنار مردم به اتمام رسانده است.
وی، با اشاره به نقش سپاه به عنوان رکنی اساسی در ایجاد امنیت کشور اظهارکرد: با بصیرت و درایت نیروهای مردمی و اتحاد بین انها، مسوولان و سپاه، کسانی که به فکر جدایی طلبی و ایجاد اختلال در اتحاد و نظم عمومی بودند ناکام ماندند و سپاهیان با استقرار نیروهای امنیتی در مرزهای این مرزو بوم همواره محافظ این آب و خاک بوده اند.
سرهنگ داهیم، ساخت تجهیزات ضد هوایی، موشک های دور برد، میان برد، رادار گریز و تجهیز نظام به سکوهای پرتاب را نشان از توان بالای نظامی کشور دانست و گفت: سپاه همیشه زنده است و با تمام قوا در مقابل تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی، مدافع کشور و نظام خواهد بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.