فروشگاه گوگل آغاز به کار کرد

وبلاگ رسمی گوگل اعلام کرد که این شرکت برنامه Trusted Stores را برای بازرگانان عرضه کرده است. سرویس Product Search گوگل هفته گذشته دستخوش تغییراتی شده بود.
در این تغییرات گوگل به صورت مادام العمر بیمه ای تا مبلغ ۱۰۰۰ دلار را برای محصولات عرضه شده در موتور جستجوی Product Search خود در نظر گرفته بود. همچنین از طریق این سرویس مشتریان قادر بودند تا از کیفیت کار یک تاجر از طریق مطالعه و بررسی یک کارت گزارش آنلاین اطمینان حاصل کنند.
علامت و ویژگی برجسته ای که در Trusted Store گوگل بر روی آن تمرکز کرده کارت گزارش است. از طریق این کارت برای مشتریان در زمینه قابلیت اطمینان به سرویس های حمل و نقل و بهره وری خدمات مشتری اطمینان خاطر فراهم می شود.
کارت گزارش یا report card به همراه ضمانت ۱۰۰۰ دلاری گوگل تلاشی است که این کمپانی آمریکایی می کند تا مشتریان بتوانند با اعتماد به نفس بیشتر و همچنین اطمینان خاطر فراوان خرید های آنلاین خود را از طریق گوگل انجام بدهند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Official Google Blog، در همین زمینه غول موتور جیتجوی جهان قصد دارد تا تیمی را برای حل اختلافات پیش بینی نشده بین مشتریان و بازرگانان تشکیل دهد. این سرویس از پاییز گذشته به صورت آزمایشی در حال اجراست و در این مدت بیش از ۱۰ میلیون معامله توسط این سرویس صورت گرفته است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.