فرکی: هیچ گاه به دنبال بازی تدافعی نبودیم/ استقلال را هم می‌توانیم ببریم

۲۸ آبان ،

02-44.jpg

سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور سازی تبریز گفت: ما هیچ گاه به دنبال فوتبال تدافعی نبودیم و نیستیم و در هر بازی تنها با تفکر برد به میدان می رویم.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد:همان گونه که از پیش پیش بینی کرده بودیم بازی ساده ای نبود و هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش بسیاری می کردند.

وی افزود: تیم ما در دقایق ابتدایی بازی موفق شد دو گل به حریف بزند و همین امر سبب شد تیم حریف با توجه شایستگی هایی که داشت انرژی بسیاری را برای جبران گل های خورده صرف کند که این شرایط کار را برای ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد:بازیکنان ما نیز در نیمه اول برای جلوگیری از گل زنی حزیف در زمین تلاش بسیاری کردند و در این امر موفق بودند. در بین دو نیمه نکات لازم را به بازیکنان خود گوش زد کردیم تا آن ها شرایط حساس بازی را بیشتر درک کنند و این نکات کلیدی سبب شد تا نیمه های نیمه دوم تیم ما اجازه گلزنی به حریف را ندهد.

فرکی تصریح کرد: تیم ما در ادامه روی ارسال توپ های بلند که یکی از نقاط قوت حریف بود دو گل از حریف دریافت کرد ولی با این وجود تا پایان بازی خوب توانستیم بازی را اداره کنیم و به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنیم.

وی علاوه بر تشکر از بازیکنان تیمش برای این بازی خوب به صورت ویژه از عبداله کرمی مدافع با تجربه تیمش قدردانی کرد و گفت: بازیکنان ما در این بازی با جان و دل از سه امتیاز بازی دفاع کردند و در این بین عبداله کرمی یکی از بهترین بازی های خود را ارایه داد ولی متاسفانه این بازیکن با ارزش با توجه به عملکردی که تا کنون داشته هنوز مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار نگرفته است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: ما از دقیقه ۷۰ به بعد سعی کردیم با تعویض هایی که انجام دادیم میانه های میدان را ازآن خود کنیم و از این طریق راه گلزنی را برای خود هموارتر کنیم و در این امر موفق بودیم ولی در بخش دفاع فشار بسیاری را بازیکنان ما تحمل کردند.

وی در خصوص صحبت های مبنی بر جدایی دو بازیکن تیمش در نیم فصل دوم خاطر نشان کرد: رفتین این بازیکنان از نظر ما بلامانع است چون هیچ گاه مانع پیشرفت بازیکنان خود نمی شویم و در صورت جدایی این بازیکنان سعی داریم از دیگر بازیکنان جوان خود که تا کنون فرصت کمتری برای نشان دادن قابلیت های خود داشتند اسفاده کنیم و در صورتی که نیاز به جذب بازیکن داشته باشیم در خوزستان بازیکنان با کیفتی می باشند که می توانند این جاهای خالی را برای ما پر کنند.

فرکی در خصوص بازی آینده تیمش برابر استقلال تهران گفت: تیم ما در هر بازی با تفکر خاص همان بازی به میدان می رود و با یک بازی حساب شده می توانیم مانند قبل تیم پایتخت را در خانه خود مغلوب کنیم.

به گزارش تفسیری ایسنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار خانگی خود مقابل تراکتورسازی با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ به برتری رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.