فساد و فحشا در ارتش اسرائیل بیداد می کند

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

تعداد سربازانی که در سال ۲۰۲۴ هدف آزار جنسی در ارتش اسرائیل قرار گرفتند به ۵۶۱ مورد رسیده در حالی که در سال قبل این میزان برابر با ۵۱۱ مورد بود.

شبکه المیادین امروز خبر داد که نتایج گزارشی جامع نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۴ موارد آزار جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی تا حد چشمگیری افزایش یافته و به ۵۶۱ مورد رسیده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت: این گزارش با تحقیقات خود از هزاران سرباز، افسر و نیروی بدون درجه ارتش اسرائیل انجام شده دریافته است که از هر هشت سرباز زن ارتش اسرائیل یک فرد در سال ۲۰۲۴ هدف آزار جنسی قرار گرفته است.

این گزارش روز دوشنبه در کنفرانس جایگاه زنان در کنست اسرائیل توسط مشاور امور زنان ارتش اسرائیل ارائه شد.

این گزارش همچنین دریافته که به‌رغم افزایش موارد آزار جنسی در ارتش اسرائیل میزان گزارش این آزارها از سوی قربانیان کاهش یافته است. در سال قبل از هر هفت زن قربانی یک زن آزار جنسی را گزارش کرده بود. اکثر قربانیان آزار جنسی این مساله را گزارش نمی‌کنند.

با وجود این گزارش، با محاسبه آمار کلی گزارش‌های مربوط به اتهامات جنسی از جمله گزارش قربانیان مرد مشخص شده که تعداد سربازانی که در سال ۲۰۲۴ هدف آزار جنسی در ارتش اسرائیل قرار گرفتند به ۵۶۱ مورد رسیده در حالی که در سال قبل این میزان برابر با ۵۱۱ مورد بود.

در سال ۲۰۲۴ درصد سربازان مردی که آزار جنسی علیه خود را گزارش کرده بودند به ۹ درصد رسیده که نسبت به سال قبل ۵ درصد رشد داشته است. بر اساس این اطلاعات ۴۹ درصد از قربانیان مورد آزار فیزیکی و ۵۱ درصد مورد آزار شفاهی قرار گرفته‌اند. همچنین مجموعا ۴ درصد قربانیان نیز مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.