ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در شوک پهپاد حزب الله لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی،همچنان در شوک ورود هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان به حریم هوایی فلسطین اشغالی به سر می برد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: به نظر می رسد هنوز ارتش اسرائیل از شوک ورود هواپیمای بدون سرنشین ایوب به حریم هوایی فلسطین اشغالی بیدار نشده است. رسانه های این رژیم از رسوایی جدیدی خبر دادند مبنی بر این که یکی از بدوی های ساکن جنوب فلسطین اجزای این هواپیمای سرنگون شده را پیدا کرده است. ده روز از سرنگون کردن این هواپیما می گذرد.

شکست و ناامیدی از دستاوردهای ارتش اسرائیل در تعامل با هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان است. به رغم این که ارتش اسرائیل منطقه سقوط این هواپیما را یک منطقه بسته نظامی اعلام کرده بود ولی یک بدوی در جنوب فلسطین لاشه این هواپیما را پیدا کرد که به رسوایی جدید برای ارتش اسرائیل تبدیل شده است.

مسئله قابل توجه این است که رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که خبرنگاران این رسانه ها با ارتش این رژیم درباره پیدا شدن لاشه این هواپیما تماس گرفتند ولی ارتش اسرائیل به این مسئله توجهی نداشت و در نهایت یکی از خبرنگاران این رسانه ها مجبور شد تصاویر لاشه این هواپیما را مخابره کند. ارتش اسرائیل از این رسانه ها خواست تصاویر لاشه این هواپیما را به صورت کامل نشان ندهند.

مجری شبکه ده تلویزیونی اسرائیل در این باره اظهار داشت: شکست و آشفتگی دیگری در ارتش اسرائیل رخ داد به طوری که یک هفته پس از سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین حزب الله همچنان لاشه این هواپیما جمع آوری نشده است.

اور هیلر که از کارشناسان نظامی صهیونیست محسوب می شود، گفت: ارتش اسرائیل با شکست جدیدی روبرو شده است. نیروی هوایی اسرائیل از ما خواست تصاویر لاشه این هواپیما را پخش نکنیم چرا که سازمان اطلاعات ارتش می گوید حزب الله لبنان نباید آن چیزی را که ما درباره این هواپیما می دانیم،بداند. پخش تصاویر شطرنجی لاشه هواپیما نمی تواند شکست و ناکامی ارتش اسرائیل را پوشش دهد و شکی در این نیست که نیروی هوایی اسرائیل در شوک به سر می برد چرا که جمع آوری نیمی از لاشه هواپیما را فراموش کرد.

وی افزود: ارتش اسرائیل برای توجیه شکست خود در برابر حزب الله لبنان از استقرار سامانه راداری پیشرفته بر روی کشتی های جنگی خود خبر داده است که هواپیماهای بدون سرنشین را رهگیری می کند.


باشگاه خبرنگاران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.