تشدید حملات تروریستی در سوریه؛ تلاش برای بازگرداندن هیبت دروغین صهیونیست‌ها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی، پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز سرزمین‌های اشغالی را عاملی در فرو ریختن هیبت دروغین رژیم صهیونیستی دانست و گفت: حملات بی‌شمار iبه نوار غزه و تلاش برای تشدید حملات تروریستی در سوریه در جهتی بازگرداندن این هیبت دروغین است.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه تحقیر رژیم صهیونیستی در سطح جهان اظهار داشت: پس از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه، چهره پوشالی این رژیم فرو ریخت و جهانیان ملاحظه نمودند که جبهه مقاومت و iبه‌ویژه حزب‌الله با تکیه بر اعتقادات دینی، توانست ارتش این رژیم را iبه زانو درآورد.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی iبه شدت تحقیر شده است، افزود: این رژیم غاصب سعی دارد چهره مخدوش خود را بازسازی نموده و دوباره قدرت خود را iبه اثبات برساند.

قوام پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز سرزمین‌های اشغالی را عاملی در فرو ریختن هیبت دروغین رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: حملات بی‌شمار iبه نوار غزه و تلاش برای تشدید حملات تروریستی در سوریه در جهتی بازگرداندن این هیبت دروغین است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارد با اجرای اقدامات خرابکارانه و تحت‌الشعاع قرار دادن منطقه، iبه‌زعم خود شکست سختی که مقابل حزب‌الله لبنان، متحمل شد را جبران کند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.