ستون فقرات امنیتی رژیم نامشروع صهیونیستی تخریب شده است/ حزب‌الله قدرت اعلام اقدامات خود را دارد

۱۱اردیبهشت،

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بی‌اساس خواندن ادعای مقامات رژیم صهیونیستی که مدعی شده‌اند حزب‌الله لبنان پهپادی را به سرزمین‌های اشغالی ارسال کرده است، گفت: این جوسازی برای بازسازی روانی ارتش تخریب‌شده این رژیم نامشروع است.

علاء‌الدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جوسازی اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر ارسال پهپاد “حزب‌الله لبنان” به سرزمین‌های اشغالی گفت: همانگونه که دبیرکل حزب‌الله و معاون وی تأکید کردند ارسال پهپاد توسط حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی صحت نداشته و یک نوع جنگ روانی از سوی رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی تاکنون در دو جنگ سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ از حزب‌الله لبنان و در دو جنگ دیگر در منطقه غزه از مقاومت اسلامی به ویژه جهاد اسلامی و حماس شکست‌خورده است، بنابراین به لحاظ روانی ارتش رژیم صهیونیستی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ارتش که ستون فقرات امنیتی رژیم نامشروع صهیونیستی را تشکیل می‌دهد با روحیه تخریب‌ شده و ناتوان مواجه بوده و لذا به دنبال بازسازی روانی نیروهای خود است به همین سبب به دنبال سناریو‌سازی و خبر‌سازی بوده و سعی می‌کند روحیه شکست‌خورده نیروهای خود را ترمیم کنند.

بروجردی در ادامه تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های حزب‌الله‌لبنان و شخص سید حسن نصرالله این است که آنچه را که انجام می‌دهند اعلام می‌کنند،‌ برای مثال در مورد اعزام پهپاد ایوب به سرزمین‌های اشغالی شاهد بودیم حزب‌الله لبنان صریحا اعلام کرد که این کار را انجام داده است اما خبر اخیر واقعیت ندارد و رژیم صهیونیستی با هدف خاصی این موضوع را مطرح کرده است که اینگونه قطعا جوسازی‌ها هیچ‌گونه تأثیری نداشته و نخواهد داشت.

وی افزود: ساکنین مناطق اشغالی نیز سخنان سید حسن نصرالله را بیشتر از سخنان سران رژیم صهیونیستی قبول دارند به طوری که در جنگ ۳۳ روزه گوش به زنگ سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان بودند و این موضوع بیانگر این است که رژیم صهیونیستی با جوسازی این‌چنینی راه به جایی نخواهد برد.

یادآور می‌شود سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و شیخ نعیم قاسم معاون وی در سخنرانی‌های جداگانه‌ای، ارسال پهپاد از لبنان به سرزمین‌های اشغالی را تکذیب و اعلام کردند حزب‌الله آنقدر قدرتمند است که اگر کاری را انجام داده باشد آن را اعلام می‌کند.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی پنجشنبه قبل اعلام کرده بودند یک هواپیمای بدون سرنشین که از سوی لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی در پرواز بوده است را شناسایی کرده و مورد هدف قرار داده‌اند.

شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که پهپادی که اخیرا در آسمان حیفا ردیابی و منهدم شده است، از بیروت پرواز کرده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز با وجود تکذیب حزب‌الله، بدون ارائه هرگونه سند موثق در تحلیلی این اقدام را به حزب‌الله ارتباط داده و اعلام کردند که هدف حزب‌الله جنگ روانی و انحراف افکار عمومی از تحولات سوریه بوده است.

بنا بر ادعای این رسانه‌ها این هواپیما در امتداد مرزهای آبی لبنان در دریای مدیترانه در پرواز بوده و سپس به سمت حیفا تغییر مسیر داده است.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.