فیروز کریمی: مشکل ما فعلا خط دفاعی است

۱۵ام بهمن ،

سرمربی پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر داماش که به شکست ۲ بر صفر پیکان انجامید، گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند. آن انسجامی که خط دفاعی ما باید می‌داشت، در این بازی وجود نداشت و سروسامان دادن به دفاع زمان می‌برد و در یک یا دو تمرین قابل انجام نیست.

وی ادامه داد: از زمان حضورم در پیکان دو جلسه تمرین کرده‌ایم که آن تمرین‌ها هم به ارزیابی میزان آمادگی بازیکنان از نظر جسمی و رفع مشکلات روحی آنها گذشت. مرور کارهای تاکتیکی به زمان بیشتری نیاز دارد. در همین بازی دیدید که روی یک ضربه ایستگاهی به فاصله ۶۰ متر از دروازه‌مان گل خوردیم در حالی که ۴ مدافعمان در صحنه حضور داشتند و فقط یک مهاجم داماش در محوطه جریمه ما بود.

کریمی همچنین گفت: بضاعت ما همین است که دیدید. البته سعی می‌کنیم که با کارهای تاکتیکی بیشتر به خط دفاعی تیم سروسامان بیشتری بدهیم. مشکل تیم ما فعلا خط دفاعی است.

در ادامه خبرنگاری به کریمی گفت که سرمربی داماش از عملکرد داور ناراضی بوده و معتقد بوده که داور دو پنالتی تیمش را ندیده است. سرمربی پیکان در پاسخ گفت: به نظرم داوری این بازی هیچ مشکلی نداشت و در صحنه‌ای که درخشان معتقد بوده روی حلافی خطا شده، آن طور که من از جلو دیدم، خطایی نبود.

در جریان بازی امروز پیکان و داماش تعدادی سرباز برای تشویق پیکان به ورزشگاه آمده بودند که از دقیقه ۶۰ نیز ورزشگاه را ترک کردند. این دسته از سرباز مدعی بودند که به اجبار به ورزشگاه آمده‌اند. کریمی دراین‌باره هم گفت: من که چیزی ندیدم. حتما آنها علاقه‌مند به پیکان بوده‌اند که به ورزشگاه آمده‌اند. بنابراین از آنها تشکر می‌کنم.

خبرنگاری در این لحظه از کریمی پرسید، معتقد است، حضور این سربازها خودجوش بوده، که وی در پاسخ گفت: بحث خودجوش یا چیز دیگر نیست. اگر دست من بود، تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند. چون به همه فامیل‌هایم گفته بودم، بیایند. حتی به آنها قول تی‌شرت هم داده بودم! اما چون راه دور بود، نیامدند. هر وقت بازی‌های ما را در زمین خودمان برگزار کردیم، آن وقت با حمایت فامیل و آشنا، نتیجه هم‌ می‌گیریم. فعلا که فوتبال فامیل‌بازی شده است، پس بگذارید که ما حداقل در تماشاگران از فامیل‌هایمان استفاده کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.