فیروز کریمی: جنس تیم پیکان جور نیست

۱۹ام بهمن ،

فیروز کریمی جمعه شب در جمع خبرنگاران طی نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم هرمزگان و پیکان تهران با بیان اینکه بازی فردا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود، اظهار داشت: هر دو تیم وضعیت خطرناکی در جدول دارند، هر چند که وضعیت آلومینیوم نسبت به پیکان در جدول بهتر است.

وی ادامه داد: بازی فردا هم از نظر امتیازی و هم از نظر روانی برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کریمی خاطرنشان کرد: پنج تا شش بازیکن کلیدی تیم پیکان به دلیل مصدومیت فردا نمی‌توانند در زمین حضور داشته باشند، هر چند که تیم پزشکی امیدواری داده است که این بازیکنان به بازی فردا برسند، اما تجربه من این را می‌گوید که بازیکنان مذکور را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم پیکان تهران تصریح کرد: پیکان تاکنون در خط دفاعی و در بعد ساختاری با مشکل روبرو بوده است و این در حالی است که پیکان از لحاظ تفاضل گل هم وضعیت خوبی ندارد.

وی افزود: با وجود بازیکنان خوب که داریم، اما ساختار دفاعی تیم با مشکلاتی اساسی روبرو است؛ در مدت زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفتم، در حال اصلاح روند موجود هستیم.

کریمی اضافه کرد: نباید فراموش کرد که خط دفاع بدون حمایت خط هافبک نمی‌تواند موفقیتی داشته باشد و از همین رو به اندازه بضاعت خود در سه جلسه اخیر که با تیم بوده‌ام، تمرکز خود را بر روی خط دفاعی قرار داده‌ام.

وی با بیان اینکه خط حمله آلومینیوم از نفرات شاخصی همانند میلاد میداودی و ایمون زاید بهره می‌برد، اظهار امیدواری کرد که فردا هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دهند.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هدایت تیم پیکان بیان داشت: از روزی که با پپکان قرارداد بستم، قرار نبود که در بازی با استقلال نیز بر روی نیمکت بنشینم، اما با اجبار قوانین در آن بازی روی نیمکت قرار گرفتم و این به این معنی است که بنده تنها در بازی با داماش سرمربی‌ پیکان بوده‌ام و برنامه‌های تیم را ارائه داده‌ام.

وی متذکر شد: اموری همانند میزان بازی‌ها، نتایج حاصله، شرایط میزبانی و میهمانی، وضعیت حریفان و وضعیت تیم در جدول مواردی است که شرایط تیم پیکان را در ادامه لیگ بسیار مشکل کرده است.

کریمی تأکید کرد: من از باب ادای تکلیف، پیکان را در این شرایط تحویل گرفتم، وگرنه به دلیل شرایط نامناسب این تیم، حتی در سیستم نظامی و یا دوستی با مدیران باشگاه نیز کسی نمی‌توانست این مسئولیت را به من تحمیل کند.

وی افزود: می‌دانستم تحویل گرفتن پیکان در این شرایط ریسک بزرگی است.

این مربی ابراز داشت: هنوز برای جبران فرصت داریم، چراکه روی کاغذ می‌توانیم ۳۰ امتیاز کسب کنیم، از طرفی پیکان تیم خوبی است و قابل ساختن و احیاست.

وی گفت: در روزهای اخیر به دلیل کمبود زمان و وضعیت تیم، بیشتر به مسائل تئوریک و روحی بسنده کرده‌ایم و باید در ابتدا ذهن بازیکنان را آماده کار کنیم.

کریمی با بیان اینکه پیکان تنها در خط دفاعی مشکل ساختاری دارد و کادر قبلی نیز سعی خود را برای بهبود این وضعیت کرده است، افزود: باید بگویم که در سایر خطوط و از نظر تیمی «جنس» پیکان جور نیست و بازیکنان موجود آنطور که باید برای نقاط مورد نظر در زمین آمادگی لازم را ندارند، به نحوی که در یک پست چندین بازیکن داریم و در پستی دیگر اصلاً بازیکن موردنیاز تیم را در اختیار نداریم.

وی با اشاره به اینکه کادر قبلی می‌توانست در نیم فصل نسبت به اخذ بازیکنان جدید اقدام کند، ادامه داد: متأسفانه قواعد و قوانین اجازه جذب بازیکنان جدید را به پیکان در این ادامه لیگ نمی‌دهد، چراکه تمامی فرصت‌ها و جاهای خالی را کادر قبلی پر کرده است.

کریمی افزود: ایمان مبعلی، داوود حقی و زنیدپور بازیکنانی طراح می باشند که در تیم پیکان جمع شده‌اند؛ اینگونه بازیکنان باید در کنار بازیکنانی دیگر توانایی‌هایشان را در خدمت تیم قرار دهند.

سرمربی تیم پیکان گفت: تصورات ویسی نسبت به بازیکنان برآورده نشده است و تیم از نظر فوتبالی «بالانس» نیست.

دیدار دو تیم آلومینیوم هرمزگان و پیکان تهران فردا ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار می‌شود.

تیم هرمزگانی در حال حاضر از ۲۴ بازی با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم و تیم تهرانی نیز از همین تعداد بازی با ۲۰ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.