فیلمی در باره هیچکاک

جام جم آنلاین: تونی کولت، بازیگر استرالیایی‌تبار سینما این روزها مشغول بازی در درام شرح‌حال‌گونه «هیچکاک» است که قصه آن درباره فیلمساز معروف و کلاسیک انگلیسی آلفرد هیچکاک است.

منتقدان سینمایی به هیچکاک لقب «استاد دلهره» دادند و قصه فیلم هیچکاک درباره دورانی است که این فیلمساز اثر معروف و کلاسیک خود «بیمار روانی» را سال ۱۹۶۰ کارگردانی کرد.

نقش هیچکاک را در فیلم سرآنتونی هاپکینز بازی می‌کند و تونی کولت در نقش پکی رابرتسون ظاهر می‌شود که یکی از عوامل صحنه فیلمبرداری بیمار روانی بود و باعث خلق یک ماجراجویی شد.

اسکارلت یوهانسن و جسیکا بل هم در نقش‌های جانت‌ لی و درامایلز بازی می‌کنند.

هیچکاک برای نمایش عمومی در سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود و از حالا بسیاری از منتقدان و تحلیلگران سینمایی برای اکران عمومی آن پیش‌بینی جار و جنجال زیادی می‌کنند.

تونی کولت که فیلم «فرزندخوانده» او از سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمده است، بیشتر بازیگر محصولات مستقل و غیرمتعارف صنعت سینماست.

تماشاگران سینما او را بیشتر به خاطر فیلم پرتنش و دلهره‌آور «حس ششم» در کنار بروس ویلیس به یاد می‌آورند.

او که در انیمیشن معروف و مستقل استرالیایی «مری و مکس» صدای خود را به یکی از دو کاراکتر اصلی قصه قرض داد تا به حال در فیلم‌های مستقل مطرحی مثل خانم کوچولوی سان‌‌شاین، بالن سیاه، آخرین برداشت،‌ ساعت‌ها، تغییر مسیر و قصه ژاپنی بازی کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.