فیلم” آزمایشگاه ” نقد می شود

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۱۲:۵۶:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در بیست و هشتمین نشست باشگاه فیلم فرهنگ سرای رازی برگزار می شود ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فیلم سینمایی “آزمایشگاه” به کارگردانی حمید امجد، در بیست و هشتمین نشست باشگاه فیلم فرهنگ سرای رازی پس از نمایش با حضور برخی عوامل فیلم  نقد خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری آریا، در این نشست که روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۸در پردیس سینمایی رازی برگزار خواهد شد؛ حمید امجد (نویسنده و کارگردان)  محمد احمدی (تهیه کننده و فیلم بردار ) فردین خلعتبری (آهنگ ساز) شبنم مقدمی و افشین هاشمی( از بازیگران ) و جواد طوسی (منتقد سینما) در کنار اصحاب برخی رسانه ها  و اعضاء باشگاه فیلم فرهنگسرای رازی حضور خواهند داشت .
 گفتنی است ؛فیلم سینمایی آزمایشگاه اولین ساخته سینمایی حمید امجد کارگردان با سابقه تئاتر است،که سال گذشته درسی‌امین جشنواره فیلم فجربه نمایش درآمد.
داستان فیلم با مضمونی کمدی ، بدین صورت است که : یک جوان خجول شهرستانی با رتبه اول از دانشگاه فارغ التحصیل شده است و برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می‌آید، اما از لحظه ورود با روابط عاطفی و رقابت‌های آشکار و پنهان حرفه‌ای رو به رو می‌شود و ادامه ماجرا …
علاقمندان برای تماشای رایگان فیلم، عضویت در باشگاه تخصصی فیلم و یا تمدید آن می توانند به نشانی: میدان رازی،خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن    ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس و یا به نشانی الکترونیکی razi.farhangsara.ir مراجعه کنند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۲۵۶۲۸۴۲۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.