دل گیشه‌های سینمایی خنک شد/یک میلیارد تومان سهم “خوابم می‌آد” از گیشه ها شد

دل گیشه‌های سینمایی با فروش فوق‌العاده‌ فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” باتوجه به گرمای طاقت فرسای تابستان خنک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم‌های سینمایی در حال اکران این هفته در حالی به کار خود پایان دارد که فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” وارد باشگاه میلیاردی‌ها شد و در این گرمای طاقت فرسا دل گیشه‌های تابستانی را خنک کرد.

این فیلم به کارگردانی رضا عطاران و  بازی متفاوت “اکبر عبدی” در نقش مادر “رضا عطاران” و مریلا زارعی دختر پاستیل فروش در ژانر طنز و کمدی باداشتن ۲۸ سالن سینمایی و ۲۳ روز نمایش توانست فروشی معادل ۱ میلیارد تومان بدست آورد که این فیلم‌ تنها فیلم پر فروش جدول اکران تابستانی بوده و توانسته ۲۳ روز صدرنشین گیشه‌های سینمایی باشد.

عطاران نشان داد که وقتی پای فیلم خوب درمیان باشد مخاطب قطعاً آن را خواهد پذیرفت.

فیلم سینمایی “آزمایشگاه” به کارگردانی “حمید امجد” با بازی باران کوثری،‌ افشین هاشمی، رضا کیانیان و رامبد جوان نیز با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و ۳۰ روز نمایش توانست فروشی معادل ۲۵۰ میلیون تومان را بدست آورد.

فیلم سینمایی “قفس طلایی” به کارگرانی محمد زرین دست و همچنین با بازی امین حیایی، نیلوفر خوش خلق محصولی مشترک از ایران و آمریکا نیز با داشتن ۹ سالن سینمایی و ۲۹ روز نمایش توانست فروشی معادل ۱۶۵ میلیون تومان بدست آورد.

فیلم سینمایی “کیمیا و خاک” نیز به کارگردانی عباس رافعی با بازی پریوش نظریه، حامد بهداد و حسین یاری با داشتن ۹ سالن سینمایی و ۱۶ روز نمایش توانست فروشی معادل ۲۰ میلیون تومان بدست آورد.

فیلم سینمایی “پس کوچه‌های شمرون” به کارگردانی “کامران قدکچیان” با بازی شاهرخ استخری، عزت‌الله مهراوران، اکرم محمدی در ژانری فانتزی و عاشقانه نیز با داشتن ۱۸ سالن سینمایی و ۲۳ روز نمایش توانست فروشی معادل ۱۱۵ میلیون تومان بدست آورد.

فیلم سینمایی “شورشیرین” به کارگردانی جواد ارکانی نیز با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۶ روز نمایش و حاشیه‌های بسیار اکران خود نتوانست نظر تماشاگران را به خود جلب کند و در نهایت این فیلم با فروش ۸۰۰ هزار تومانی خود در روز سه شنبه در نهایت توانست به فروشی معادل ۷میلیون تومان بدست آورد که در مقایسه با هزینه تولید این فیلم رقم بسیار بسیار ناچیزی است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.