فکری : آماده شکست ذوب آهن هستیم

۱۰م دیماه ،

محمود فکری با اشاره به دیدار عصر امروز مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: طبیعی است که بازی بسیار سختی برابر ذوب آهن در پیش رو داشته باشیم چون آنها قصد دارند از انتهای جدول جدا شوند و ما می‌خواهیم دوباره مدعی شویم.

وی ادامه داد: ذوب آهن اصفهان نسبت به آغاز لیگ تغییرات مثبتی داشته و نتایج بازی‌های اخیر آنها نشان می‌دهد که رشد کرده‌اند ولی ما هم برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی انگیزه داریم بنابراین هر دو تیم برابر یکدیگر کار سختی در پیش دارند.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال به سبب تمرینات آماده‌سازی از فرصت بهترین بهره را بردیم و به خوبی خواسته‌های جدید کادر فنی را به بازیکنان القا کردیم و آنها آمادگی خود را برابر پیکان به خوبی به نمایش گذاشتند و نشان دادند که به وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه آماده‌ایم تا ذوب آهن را در قم شکست بدهیم، یاد آور شد: بعد از بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فرصتی مهیا شد تا تیم را با اهداف تاکتیکی جدید آشنا کنیم که خوشبختانه این مهم در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر مهیا شد و در حال حاضر از وضعیت خوبی برای دیدار با ذوب آهن اصفهان برخورداریم.

فکری ابراز داشت: خوب می‌دانیم کار دشواری برابر ذوب آهن اصفهان در پیش داریم اما واقعیت این است که تیم ما از بازیکنان جوان و با انگیزه در کنار چند چهره با تجربه تشکیل شده به خصوص اینکه سهراب بختیاری‌زاده نیز به تیم ما انگیزه و تجربه بالاتری بخشیده و امیدوارم همچون بازی با پیکان در این بازی نیز از فرصت‌های گلزنی خود خوب بهره ببریم.

وی تصریح کرد: برای جبران نتایج دور رفت می‌خواهیم از فرصت بازی در خانه برابر ذوب آهن اصفهان برای کسب سه امتیاز خوب استفاده کنیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در دیداری حساس از روز اول بازی‌های هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ عصر امروز به قضاوت سید مهدی سیدعلی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.