قادری: از میزبانی جام تختی انصراف نداده‌ایم/ فدراسیون کشتی بی‌برنامه است

۰۶اردیبهشت،

hemmat khahi-17-186.jpg

نایب رییس هیات کشتی استان مازندران می‌گوید که این هیات از میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی انصراف نداده است.

سلمان قادری در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از میزبانی انصراف نداده‌ایم، ولی فدراسیون دعوتنامه تیم‌های میهمان را به موقع ارسال نکرده و رایزنی خاصی صورت نداده به همین سبب برای برگزاری این رقابت‌ها در تاریخ تعیین شده امیدواری نداریم.

وی افزود: فدراسیون کشتی باید کار خود را درست انجام دهد، ولی متاسفانه بی‌برنامگی فدراسیون بسیار بسیار است و کسی هم نیست تا به داد کشتی برسد.

قادری ادامه داد: ما اعلام ‌کرده‌ایم که دست کم چهار یا پنج تیم خوب باید در این رقابت‌ها شرکت کنند، چون مازندران همیشه میزبانی خود را با حضور تیم‌های خوب انجام داده مثل جام حبیبی و موحد. ولی با این وضعیت مشخص نیست که این مسابقه‌ها برگزار شود یا خیر.

نایب رییس و هیات کشتی استان مازندران در پایان گفت: اگر تیم‌های خوب در این رقابت‌ها حاضر شوند ، ما حاضر هستیم که میزبانی را بر عهده داشته باشیم و کلیه هزینه‌ها و حتی جوایز دلاری را هم که بر عهده فدراسیون است، قبول ‌کرده‌ایم ، اما با این روند نمی‌توان به برگزاری جام تختی امیدوار بود. البته نمی‌دانم آقای کلانتری چه کاره‌ی هیئت مازندران است که از طرف این هیئت گفته مازندران از میزبانی انصراف داده و تهران میزبان شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.