قاضی‌پور:در جلسات مشترک با دولت قولی ندهید که مجلس مخالف آن باشد

۳۰م دیماه ،

ghazi-1.jpg

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد: اگر شما در جلسات مشترک قول می‌دهید ما نمایندگان اعلام می‌کنیم همچنان مخالف اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها هستیم چرا که نمی‌خواهیم بنزین یک شبه به دو یا دو هزار و ۵۰۰ تومان تغییر قیمت دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نادر قاضی‌پور در تذکری گفت: در فاز اول هدفمندسازی یارانه‌ها با پافشاری بزرگان مجلس قرار شد این مرحله پلکانی اجرا شود ولی دیدیم که یکباره اجرا شد.

این عضو صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها نیز مخالفت سرسختانه‌ای داریم. اگر شما در جلسات مشترک قولی می‌دهید، ما اعلام می‌کنیم همچنان مخالفیم و اجازه نخواهیم داد بنزین یک شبه به دو هزار یا دو هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت یابد.

قاضی‌پور تاکید کرد: اجرای تدریجی، کارشناسی و مرحله به مرحله اصلاح قیمت حامل‌های انرژی را مورد تاکید داریم.

ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر قاضی‌پور، سخنان وی را منطقی و قابل قبول دانست و افزود: قطعا باید در این چارچوب عمل شود. نظر دوستان در کمیسیون‌های تخصصی باید اجرا شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ‌ملاک ما در تصمیم‌گیری‌های مشترک دولت و مجلس، تصویب در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس است.

وی با بیان اینکه نظر مجلس در اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها کاملا روشن و شفاف است، گفت:‌ حمایت از اقشار ضعیف و کنترل قیمت‌ها در دستور کار مجلس است و دوستان در گفت‌وگو‌های مشترک بر این موضوع تاکید دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.