قبل از تدوین سیاست‌های کلی انتخابات هیچ کدام از اظهار‌نظرها مبنای قانونی ندارد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر نوع اظهارنظر در خصوص اصلاح قانون انتخابات تا پیش از تصویب سیاست‌های کلی یک اظهار‌نظر شخصی و گروهی است و نمی‌تواند مبنای قانونی داشته باشد.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران در خصوص تغییرات احتمالی در قانون انتخابات کشور اظهار داشت: هم‌اکنون تدوین سیاست‌‌های کلی انتخابات در مجمع با دستور مقام معظم رهبری در حال بررسی و در جریان است و تا وقتی که این سیاست‌ها جدید iبه تایید و تصویب مجمع نرسد، نمی‌توان از تغییرات در این قانون حرفی زد.

وی ادامه داد: کسانی که دارای پیشنهادی در خصوص اصلاح این قانون می باشند باید تا وقت تصویب این کلیات صبر کرده و با نظرات خود سبب التهاب سیاست در جامعه نشود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هرگونه اظهار‌نظر تا پیش از تصویب سیاست‌های کلی انتخابات یک اظهار‌نظر شخصی و گروهی بوده و iبه هیچ عنوان مبنای قانونی ندارد.

رضایی با اشاره توجه ویژه بحث نظارت و اجرا در تدوین سیاست‌های کلی انتخابات اظهار داشت: در تدوین سیاست‌های کلی انتخابات iبه موضوعات مختلفی از جمله نظارت و اجرا همچنین شکایات گروه‌های مختلف یا نامزدهای انتخاباتی مورد توجه قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.