آیت الله علم الهدی:وحدت پایه و مبنای اصلی اصولگرایان باشد/ مراقب سیاه نمایی‌ها در آستانه انتخابات باشیم

۳۰م آذر ،

آیت‌الله احمد علم‌الهدی در گفتگو با  ممتاز نیوز، در مورد فعالیت‌های انتخاباتی احزاب و تشکل‌های سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:‌ اصولگرایان باید با حفظ وحدت و در نظر گرفتن کیان نظام، به انتخاب اصلح مردم کمک کنند.

وی در تشریح آرایش سیاسی اصولگرایان افزود: اگر اصولگرایان بر مبنای وحدت حرکت کنند قطعا ترکیبات سیاسی آینده نتایج مثبتی خواهد داشت.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: ساز و کارهای جریان اصولگرایی باید بر مبنای مبانی بلند نظام و رهنمودهای رهبری که در قبل تأمین شده امتداد داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که خودش را منتسب به کدام طیف اصولگرایان می‌داند اظهار داشت: من یک سرباز کوچک نظام هستم و در راستای تأمین اهداف و منویات مورد نظر رهبری گام برمی‌دارم.

آیت الله علم‌الهدی در مورد تشکیل کمیته ۸ نفره جبهه پیروان در آستانه  انتخابات آتی ریاست جمهوری تصریح کرد: ساز و کارهای تعیین شده در گروه‌های اصولگرایی باید بر مبنای صیانت از دستاوردهای نظام دنبال شود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: آنچه در شرایط کنونی باید مورد توجه ویژه همه گروه‌های اصولگرا باشد صیانت از ارزش‌های انقلاب، حفظ وحدت و پرهیز از هرگونه سیاه‌نمایی در راستای ایجاد فضای آرام و امن در کشور است.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.