قیمت‌گذاری خودرو در دست کیست؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 قیمت‌گذاری خودرو در دست کیست؟

قیمت‌گذاری خودرو در دست کیست؟

ممتازنیوز: شورای رقابت هنوز قیمت‌گذاری خودرو را به سازمان حمایت واگذار نکرده و این شورا در مورد خودروهایی که هنوز قیمت آنها تعیین نشده باید پاسخ‌گو باشد.

به گزارش ممتازنیوز، سید محمد جواد تقوی، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در پاسخ به این سوال که چرا هنوز قیمت‌ برخی از خودروها هم‌چنان نامشخص است اظهار کرد: شورای رقابت در این مورد مسوولیت دارد.
وی با بیان این‌که هنوز درباره‌ی تعیین قیمت خودروها از سوی سازمان حمایت اقدامی نشده است، گفت: هنوز شورای رقابت در مورد قیمت خودروها تصمیم‌گیری می‌کند و ما به این موضوع ورود پیدا نکرده‌ایم.
تقوی در پایان با تاکید بر این‌که شورای رقابت قیمت‌گذاری خودرو را واگذار نمی‌کند، تصریح کرد: لذا این شورا در مورد خودروهایی که هنوز قیمت آنها در بازار مبهم است باید پاسخ‌گو باشد.
به گزارش ایسنا، قیمت گذاری خودرو در دولت قبل از سازمان حمایت به شورای رقابت سپرده شد ولی برخی مسائل از جمله مشخص نشدن قیمت برخی از خودروها، اعتراض خودروسازان به عملکرد این شورا و امثال آن موجب شد که وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم موضوع بازگشت قیمت‌گذاری به شیوه سابق را مطرح کند. البته تکلیف این موضوع هنوز به طور قطعی مشخص نیست.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.