کریمی: حاضرم سرمربی تیم ملی شوم/ فقط با ذوالقدری مربی می شوم

۹ م دیماه ،

مربی اسبق تیم ملی تکواندو ادعا کرد: رسماً خود را مدعی سرمبیگری تیم ملی اعلام می کنم.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: رسماً خود را مدعی سرمربیگری تیم ملی معرفی می کنم زیرا همه زندگی ام تکواندو است. شاید در قبل به دلیل برخی ناراحتی ها و مشغله کاری، مربیگری در تیم ملی را رها کردم اما حالا به دلیل همان علاقه و شایستگی که در خود سراغ دارم مدعی مربیگری تیم ملی هستم.

وی گفت: در تیم باشگاهی ام استیل البرز به جای استفاده از ملی پوشان از بازیکنان جوان در لیگ برتر استفاده می کنم تا خود را به عنوان یک مربی سازنده اثبات کنم.

مربی اسبق تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: سالها است که به عنوان یک مربی سازنده کار کرده ام و در جامعه تکواندو سبب پیشرفت بسیاری از بازیکنان شده ام و امروز هم برای اینکه به جایگاه تیم ملی برسم تلاش زیادی داشتم چون ذاتاً مبارزه را دوست دارم.

کریمی افزود: شایعاتی که دربارهٔ من و اینکه تمایلی برای مربیگری در تیم ملی را ندارم تکذیب می کنم و برای اولین بار پس از چندین سال ادعای سرمربیگری تیم ملی را دارم.

وی در خصوص پیشنهاد مربیگری به جای سرمربیگری تیم ملی از سوی فدراسیون گفت: به جز سرمربیگری پیشنهاد دیگری را قبول ندارم و هرگونه ارتباط و فعالیتم با تیم ملی بستگی به سرمربی تیم ملی دارد.

کریمی ادامه داد: در صورتیکه بار دیگر ذوالقدری سرمربی  تیم ملی شود من هم به عنوان مربی حاضرم به وی کمک کنم اما در غیر اینصورت فقط به عنوان سرمربی می توانم به تکواندو کمک کنم./مح

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.