بودن کریمی در پرسپولیس الزامی ندارد

جام جم آنلاین: محمد رویانیان می‌گوید که بودن کریمی در پرسپولیس الزامی ندارد. وی همچنین اعلام کرد در گفت‌وگویش با کرش، از سرمربی تیم ملی فوتبال عذرخواهی کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان نشست خود با کرش که در جریان دیدار سرخپوشان مقابل آلومینیوم هرمزگان انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرش به خاطر مصاحبه‌ای که کرده بودم و گفته بودم بازیکنان پرسپولیس پس از اردوهای تیم ملی با ذهن و روانی آشفته بازی می‌کنند، از من دلخور بود. او برای من توضیح داد که شرایط در اردوهای تیم ملی چگونه است و من هم از او عذرخواهی کردم.

وی افزود: الان احترام من به کرش بیشتر شده است. من به او گفتم که تا حد توان از شما حمایت می‌کنیم. من فهمیدم که کرش به خاطر اختلاف خود با مانوئل هیچ کار خاصی یا تحریکی برای ملی‌پوشان ما انجام نداده است. از این به بعد بیشتر با کرش صحبت خواهم کرد چرا که او مربی تیم ملی ماست و بر همه بازیکنان نوجوان و جوان آینده دار فوتبال ما احاطه دارد و برای این موضوع‌ها از او مشورت خواهم گرفت.

رویانیان درباره آخرین وضعیت علی کریمی هم گفت: شما فکر می‌کنید وقتی بین یک بازیکن و مربی اختلاف باشد، من باید چه کار کنم؟ اگر مقصر هر کدام از اینها باشند، باید به او تذکر بدهید. من قصد دفاع از مانوئل ژوزه را ندارم. اگر کسی مربی بهتر از ژوزه سراغ دارد او را به پرسپولیس بیاورد و پولش را هم خودش بدهد. متاسفانه در این فصل از دومین بازی تیم ما را تخریب کردند. فشار زیادی به تیم ما آوردند. در حالی که ما بهترین مربی و بازیکنان را آورده‌ایم. به خدا قسم این کارها درست نیست. چرا بعضی‌ها آرزو دارند پرسپولیس ناکام باشد؟

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از هفته دوم در تیم ما اتفاقاتی افتاد که من روی آن سرپوش گذاشتم تا اینکه هفته پنجم این مسائل تشدید شد. ما به خاطر در پیش بودن داربی سکوت کردیم و گفتیم بعد از این بازی فکری به حال این مساله خواهیم کرد. ژوزه برخوردهایی دیده بود و تصمیم گرفت که با این مسائل شخصا برخورد کند. من نمی‌خواهم از مربی تیم دفاع کنم اما علی کریمی که یک شخصیت مطرح و بازیکن بزرگ است، باید بیشتر دقت کند تا آسیبی به انسجام تیم نرسد. من هنوز درباره کریمی با ژوزه صحبتی نکرده‌ام اما در این رابطه با کریمی حرف زدم.

رویانیان در ادامه گفت: من هرکاری که در این مملکت می‌کنم به خاطر عشق است نه به دست آوردن پول و محبوبیت اما در این فوتبال هرکجا را که جدی گرفتم، یک جای دیگرش خراب شد. هرچه در این فوتبال بیشتر راست بگویی و بیشتر مردانگی کنی، نتیجه‌ای نمی‌گیری. نفهمیدم این چه فوتبالی است. مربیان و بازیکنان بزرگی برای تیم آوردیم اما همه به دنبال تخریب این تیم هستند.

خبرنگاری از مدیرعامل پرسپولیس درباره حضور حمید استیلی و افشین پیروانی در ورزشگاه پرسید که او پاسخ داد: پیروانی و استیلی «رییسان» من هستند. پرسپولیس مال آنهاست.

رویانیان درباره پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم هم گفت: در این شب عزیز از امام رضا (ع) تشکر می‌کنم که به ما عیدی داد و دل هواداران پرسپولیس را شاد کرد. امیدوارم که این پیروزی‌ها ادامه دار باشد. امروز بازیکنان ما مستحق بودند و به همین خاطر بازی را بردند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال بازگشت کریمی به پرسپولیس چقدر است، گفت: کریمی مثل فرزند من می‌ماند. اما اگر فرزند من در پرسپولیس مفید نباشد، همین برخورد را با او می‌کنم. بین ژوزه و کریمی اختلاف افتاده است، ژوزه در این باره دلایلی به من گفت که واقعا تکان دهنده بود. کریمی بازیکنی است که به هیچ عنوان نمی‌گذارم خراب شود. بودن کریمی در پرسپولیس الزامی ندارد. من با او قرارداد بسته‌ام. امیدوارم بهترین تصمیم را برای او بگیریم. مردم نمی‌دانند چه اتفاقاتی در تیم ما افتاده است. اگر بگویم خیلی از مسائل روشن می‌شود. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.