لاتزیو در فینال کوپا ایتالیا

۱۱ام بهمن ،

326-8.jpg

لاتزیو با برتری دو بر یک برابر یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاتزیو در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا که در ورزشگاه المپیک رم برگزار شد، موفق شد، با نتیجه دو بر یک یوونتوس را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد. برای لاتزیو در این دیدار آلوارو گونسالس ( ۵۳) و سرجیو فلوکاری (۹۰) گل زدند. تک گل بیانکوری را نیز آرتورو ویدال در دقیقه (۹۱) به ثمر رساند.

با این نتیجه‌ لاتزیو در مجموع دو دیدار با نتیجه‌ سه بر دو از سد یوونتوس گذشت تا به دیدار فینال جام حذفی ایتالیا راه پیدا کند. البته این دیدار نیز خالی از جنجال نبود. در این دیدار دو صحنه مشکوک به پنالتی نیز برای هر دو تیم رخ داد.

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس که به خاطر اظهارنظرش دربارهٔ داوری در مسابقه قبل برابر جنوا دو بازی محروم شده بود، در نشست خبری خود پس از این دیدار به حالت طعنه گفت: “پنالتی؟ نه، اصلا پنالتی نبود. داوران هر چه تصمیم بگیرند، درست است. در واقع این بازیکن ما بود که قصد فریب داور را داشت. او حتی باید اخطار هم می‌گرفت، زیرا اصلا بازیکن حریف با او برخوردی نداشت اما پنالتی لاتزیو درست بود. بازیکن ما روی میروسلاو کلوزه خطای صددرصد کرد.”

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی لاتزیو پس از بازی با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به فینال جام حذفی ایتالیا گفت: “بهترین نتیجه‌ را کسب کردیم. بازی در لحظات آخر بسیار هیجان‌انگیز شده بود. همه از انگیزه بسیار بالایی برای کسب پیروزی در این دیدار برخوردار بودیم. مستحق این خوشحالی هستیم و همیشه باید در این سطح بازی کنیم.”

لاتزیو در دیدار فینال به مصاف برنده دیدار رم و اینتر خواهد رفت. رم در دیدار رفت نیمه‌نهایی موفق شد، اینتر را دو بر یک شکست دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.