لازم باشد مثل دیدار با ازبکستان بازی می‌کنیم/ این بازی مرگ و زندگی است

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار با قطر که ظهر امروز در محل سالن آکادمی فوتبال برگزار شد در پاسخ به این پرسش که شرایط تیم ملی ایران برابر دیدار با قطر نسبت به دیدار گذشته دو تیم چه تفاوتی کرده است گفت: هر بازی متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد. تمام تیم ها قابلیت خاص خود را دارند و این حقیقت فوتبال است.

وی با تاکید بر اینکه تیم ها در هر بازی توانایی ها و قابلیت های خود را نشان می دهند خاطرنشان کرد: ما با اعتماد به نفس کافی به مصاف قطر می رویم و این اطمینان را داریم که می توانیم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم. اطمینان دارم که فردا تماشاگران ورزشگاه را پر می کنند چرا که حضور آنها اعتماد به نفس ما را بیشتر می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: فردا باید بهترین بازی خود را برابر قطر به نمایش بگذاریم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کنیم حریفانم ضعیف است و قابلیت این این تیم را زیر سوال نمی بریم. احترام زیادی برای کادر فنی این تیم قائلیم و فردا به دنبال این هستیم که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز اطمینان از اینکه تیم ملی قطر با بهترین شرایط خود به تهران آمده است افزود: قطریها با تمام قابلیت ها و توانایی های خود به تهران آمده اند و ما با تمام توان خود به میدان می رویم تا با پیروزی زمین را ترک کنیم.

کی روش همچنین در خصوص حضور تماشاگران گفت: قبل از اینکه فردا بخواهم حرفی بزنم از شما (خبرنگاران) می خواهم حرف هایم را منعکس کنید. من ایمان دارم که شما می توانید از هواداران بخواهید به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را پرکنند. من از رسانه ها می خواهم که به تیم ملی کمک کنند. ما به حمایت های آنها نیاز داریم  و می دانیم که حضورشان از عوامل پیروزی تیم ملی است.

خبرنگار قطری از کی روش در مورد تیم ملی این کشور سوال کرد و اینکه آیا قطریها نسبت به گذشته تغییری کرده است که وی در پاسخ گفت: مسلما تیم قطر تفاوت هایی کرده است. ما بازی برابر کره جنوبی و لبنان این تیم را دیده ایم و اطمینان داریم که تیم قطر از مهره های لازم برای بازی خوب برخوردار است. مسلما بازی هفته گذشته قطر برابر کره جنوبی گذشته است و این تیم تمام تمرکزش را گذاشته که بهترین نمایشش را برابر ایران داشته باشد.

وی با اشاره به دیدار گذشته دو تیم در تهران خاطرنشان کرد: در بازی قبلی مقابل قطر این تیم از شانس صعود برخوردار بود و با تمام قدرت به ایران آمده بود اما ما صعودمان قطعی شده بود. اما فردا هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت و در بازی که برای هر دو تیم نمایش مرگ و زندگی است بهترین نمایش را خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این موضوع که تیمش در مصاف با ازبکستان نمایش خوبی نداشته و تنها به پیروزی رسیده است گفت: در این خصوص می خواهم بگویم پیروزی – پیروزی … و پیروزی. ما از ازبکستان با سه امتیاز برگشتیم. وقتی تیم شما به جام جهانی صعود می کند دیگر اهمیت ندارد چقدر حمله کرده و دفاعی بازی کرده یا چند گل زده و چند گل خورده است و نمایش تان چطور بوده است.

کی روش با اشاره به اهمیت صعود تیم ملی به جام جهانی افزود: ما در دیدار با ازبکستان نیاز به امتیاز داشتیم و اینکه جنگجویانه بازی کنیم. خوشبختانه شاگردانم هم خواسته هایم را در زمین پیاده کردند و ثابت کردند اگر احتیاج به پیروزی داشته باشند تا وقت های اضافه هم برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

وی در این رابطه به پیروزی چلسی برابر بایرن مونیخ و رئال مادرید برابر بارسلونا اشاره کرد و گفت: در فوتبال پیروزی مهم است نه اینکه چطور به آن برسیم. ما در بازی فردا هم اگر فرصت و زمان برای ارائه بازی زیبا داشته باشیم زیبا بازی خواهیم کرد اما وقتی نیاز به بازی جنگجویانه باشد روش کارمان را تغییر خواهیم داد.

کی روش تایید کرد: آنچه حائز اهمیت است اینکه تمام مربیان تیم های حاضر در انتخابی جام جهانی متوجه شده اند که بازیکنان ایران چقدر توانایی دارند. من در اینجا تاکید می کنم اگر نیاز باشد با روشی که جلوی ازبکستان بازی کردیم بازی کنیم و پیروز شویم بازهم این روش را در زمین پیاده خواهیم کرد.

وی در خاتمه در پاسخ به خبرنگاری که فشردگی بازیهای قطر را گوشزد کرد و تاثیر بازی  فیزیکی را در شرایط مسابقه فردا جویا شد، گفت: من تنها موقعی می توانم جواب این سوال را بدهم که بازی به اتمام رسیده باشد. بعد از بازی به شما خواهم گفت که چطور شرایط فیزیکی بر مسابقه تاثیرگذار است. اگر قطر نسبت به بازی قبلی چند بازیکنش را تغییر دهد یک داستان دیگر است اما اگر شما به من ترکیب تیم قطر را بدهید می توانم بهتر پاسخ سوالتان را بدهم!


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.