لزوم مراجعه زیان دیدگان به مراکز بیمه ای

۲۱م اسفند ،

بینا- هموطنان پرونده خسارتی خود را تکمیل کنند زیرا با ورود به سال ۹۲ با توجه به یوم‌الادا بودن و افزایش نرخ دیه ممکن است برای پرداخت مابه‌التفاوت آن با مشکل مواجه شوند. رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های خسارتی بیمه‌گذاران به سببی افزایش نرخ دیه گفت: در سال جاری پنج هزار میلیارد تومان بابت خسارت‌های شخص ثالث به مردم پرداخت شده است
به گزارش بینا، سید محمد کریمی به فارس گفت: کسانی که پرونده فوتی یا جرحی ناشی از تصادف در دادگاه دارند، هر چه سریعتر برای تعیین تکلیف آن مراجعه و نتیجه را به شرکت بیمه اعلام کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزود: هموطنان فارغ از این که خسارتشان را در روزهای پایانی امسال یا سال آینده دریافت می‌کنند، پرونده خسارتی خود را تکمیل کنند زیرا با ورود به سال ۹۲ با توجه به یوم‌الادا بودن و افزایش نرخ دیه ممکن است برای پرداخت مابه‌التفاوت آن با مشکل مواجه شوند.
وی تصریح کرد: طبق قانون شخص ثالث شرکت‌ها تا سقف تعهدات خود ملزم به پرداخت می باشند و مردم باید مابه‌التفاوت را بپردازند.
کریمی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه در سال جاری، پنج هزار میلیارد تومان بابت خسارت‌های شخص ثالث اعم از مالی، جرحی و فوت پرداخته‌اند، گفت: پرونده‌های خسارتی شخص ثالث یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره است که حدود ۲۰ درصد آنها فوتی و جرحی است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.