لزوم وحدت و انسجام داخلی رسانه‌ها و مسئولان در امر انتخابات

۰۵خردادماه،

“عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی” گفت: مسئولان برای موفقیت در انجام وظایف خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به شدت نیازمند راهنمایی و همکاری‌های صمیمانه با رسانه‌ها و مطبوعات می باشند.

“سامان نیازی “در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با نقش رسانه‌ها برای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: رسانه در هر کشوری در واقع مهمترین وسیله ارتباطی برای بازدید رویدادها و مسائل روز دنیا است و در این زمینه، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده داشته؛ بنابراین بدون حضور و مشارکت رسانه‌ها، خلق چنین حماسه‌ای میسر نخواهد‌ شد.
 
وی ادامه داد: چنانچه رسانه‌های دیداری و شنیداری همدوش با سایر نهادها و ارگان‌ها به لحاظ اطلاع رسانی دقیق و شفاف و همچنین آگاهی‌دهی به آحاد مردم وارد عرصه شوند بدون تردید، تحقق حماسه مورد نظر رهبری به طور کامل صورت خواهد پذیرفت.
 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در پایان در خصوص وحدت و انسجام داخلی رسانه‌ها با مسئولان، خاطر نشان کرد: مسئولان برای موفقیت در انجام وظایف خود به شدت نیازمند راهنمایی و همکاری‌های صمیمانه با رسانه‌ها و مطبوعات می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.